2011年10月10日 星期一

哈利波特試造型

媽媽個bb個肚仔好痛痛呀………………………………………痛左成日………不過好彩…..唔係去旅行哥時咁je….我都算大命~今日都有好俾心機做野架…..不過只限接更時段囉…..因為下晝去左聽培訓講座…..個講座悶到呀…………玩左好耐tiny tower~不過開心呀……聽日請左鐘…..會係一點鐘放工呢~



我又開始整古做怪喇~~係之前7月時我最愛既哈利阿波即將上映大結局…於是我趕緊兌現我當年對阿波許下之承諾:要去睇大結局時著到成個哈利波特咁入場睇~當係向佢多年黎俾左咁多幻想空間同好戲我睇~…..依家就係試造型





我逼我媽媽幫我影架….媽媽掩咀笑我:你個白痴仔….你係咪真係咁著去先?


你咪睇住黎囉…….







報時:距離喪吃喪買韓國自遊行之旅仲有—-1天~

好開心呀~~~

好興奮呀~~~我噚晚已經好乖咁樣執緊gipgip喇~~

差唔多執完喇~~~~~~

我已經準備好我個肚仔去食野喇~~

仲準備左個大gip去搬野~~哈哈哈~~~

明晚十二點就飛喇~~~好野~~~

八點船過去香港機場~仲可以慢慢買下雜誌食下野~~

yeah~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言