2011年9月21日 星期三

龍苑美食

噚日學完Ukulele……開始覺得有d難喇………………好驚學學下唔識……希望自己俾多d心機練習啦………噚晚訓得超唔好今日起身又有d頭痛………扯住隻眼….食左藥依家都係痛…………..點算好…..痛夠未??搞到我今日成日番工都係傻下傻下………..又坐係隔離哥邊…我真係驚做錯野…好彩無…..不過今日兩邊做….狂轉機坐….



終於食到恨左好耐想食既龍苑喇~~~~點解我會咁想食佢??因為佢有涼拌魚皮食架~~中式魚皮有薑….蔥……仲有油同豉油撈…..連埋薑蔥一齊食….正呀~



點埋佢d辣椒豉油真係正正正呀~佢係位於十月初五街….十月初五街真係好多好野食囉….呢間要放晚好夜先開架~我都摸過一次門釘架喇~



仲叫左肉丸粥食….不過我對粥無咩研究…..都ok咁啦~




仲有炸雲吞……超好味~~~夠哂熱辣辣架~~~~~~~~~~~


仲有其仔野食飲埋啤酒先每人三十蚊……屬茶餐廳格局….都幾好味既..下次去試下佢d麵食先~(不過我哥晚食完又痾又嘔左3次….不過我問過其他人……其他人都無事…..應該係我腸胃問題….)







噚日fb個個都話…

秋天來了…..秋高氣爽….

秋風起…….之類之類…

不過真係…..無啦啦前日開始

個天又乾又涼涼地……

秋天真係要黎喇………..



噚日毛寶話左個好消息我知!

恭喜你成功脫貧呀~



報時:距離喪吃喪買韓國自遊行之旅仲有—-20日~

沒有留言:

張貼留言