2011年9月15日 星期四

Galaxy Macau

超可憐呀今日….要我一個人係隔離哥邊坐機…..不停唔識做不停問人野……搞到自己好似傻仔咁…..朝早就只係做左3隻….下晝好少少做左5隻………….唉……….我成日都好驚收少野呀…….慘慘……………………………..



6月哥時第一次去新既Galaxy銀河….之前聽講話個購物商場大過Venetian哥個…所以走過黎逛逛……..同埋見好多人去過係fb度講呢度有翠華!!!


係呀….係香港開過黎哥間呀~




食過兩三次都覺得幾好味…..所以好想食….呢個翠華超多人排囉……..等左好耐先有位架!!!!!!!!!!!




不過d裝修好暗….搞到人好想訓覺囉….




叫左杯檸檬薏米水…不過..好淡…..凍奶茶…好飲~




但係佢呢度d野食價錢拉到超高….平均七十蚊以上先有一個飯食….我諗係香港….30幾….40蚊都有啦….不過呢個咖哩雞飯d汁幾好味


但係d雞肉超鞋唔好味囉…………….



呢個價值八十蚊既焗豬扒飯好貴…但係……好好好好好食呀!!




其實最想黎食既就係呢個….馳名奶油豬~要18蚊一個~不過都幾好味~




就咁食兩個人每人都要一百蚊囉…..茶餐廳咋喎…好貴呀




之後就行下啦…..又話大過venetian既??細到連信達城都大過佢囉….




行過見到…因為佢有三間酒店係galaxy裏面…有一間大倉酒店係日本開過黎既……有個tea set….話係咩和果子tea set…望左好耐..都唔見和果子喎……..


仲要200幾兩個人囉超貴



跟住行過一個大型噴泉…..見到開始起音樂…原來有表演..影低左~首先有燈效….之後噴泉升高……..再降下時就有個巨鑽….好似每15分鐘有一場show




單手捧起巨鑽呀~~~~~~~~


不過唔會再特登黎喇…..因為太遠….個停車場又露天…..又無野行…….







之後五點半番自己哥邊接更….

有個八婆超串…..

個籌1724……..遲到開番…

咁我地追番岩時間既籌五點九左右我就叫番佢…

個八婆一入到黎就鬧我….

八婆:有無搞錯呀….我遲左幾分鐘je…你地過左六七個字先叫番我

我:因為你遲到既話我地會先叫番岩時間d籌仔先…到有快左我地會即時叫你

八婆:唔係囉..我見你地叫哂出面d人都無叫我囉..

我:唔係喎….你見到出面無人但我地個籌機仲有籌喎..我已經叫左你先喇喎

八婆:我理得你個籌機呀…總之我見唔到出面有人啦…..

華….你咁都得既……

你認左係你自己遲到就唔關我地事喎…

你遲到仲聲大夾惡你係咪痴x線架……

仲有囉….你個籌1724…你遲到左1730先黎到開番個籌

我大約1750叫你….

係20分鐘多d囉好無….唔係六七個字囉…

時間觀念咁差唔怪得你遲到啦…..

你個八婆我見你著住衛生局制服仲要寫住S.S囉…

我反問你如果我遲到左去衛生局睇醫生你會唔會好似我對你咁有禮貌咁對我呀

死八婆…..著住公職制服就好心你唔好咁串啦….

我認為你咁做非常唔理智………

仲有…..你個八婆鬧我鬧到大聲到隔開四個窗既另外三個同事都聽到..

仲可以證明你咁串我仲係對你非常有禮貌

所以我其實幾想你投訴我……等人可以睇番cam

聽番你個癲婆有幾癲!!!!



查實我頭先真係幾嬲…

不過…諗起今晚放監

可以食媽媽既煎餃子

又開心番:p

仲有呀我發現原來OK便利店既辣味”痴”飯幾好味喎~

好似有d泡菜係裏面咁~



好開心個頭今日唔痛喇~



報時:距離喪吃喪買韓國自遊行之旅仲有—-26日~

沒有留言:

張貼留言