2011年9月8日 星期四

大廚出馬

救命…..勁攰…..今朝起身個頭又痛….今個禮拜已經係第二次痛喇…………臨醒之前發夢….又發夢番去中學高三哥個年代………….又講:下…又要考多次畢業試呀???……仲同毛寶講:死喇…放左四日假…..我唔記得執過書包d書先番學呀………….又發呢d令人好攰既夢……..究竟我近黎係咪好大壓力呀………………….今日又係過隔離學野……遇到個小朋友超乞人憎….想打獲佢……我發現我真係越黎越唔鐘意小朋友……………………………我唔想今晚好似噚晚咁…好攰好攰…但係訓唔著呀…..



又係我做大廚既時間喇~~我好少出手架~(講穿左因為識整既野唔多)





又係因為想慳下錢je….見熱熱地整個冷盤…就係爸爸秘傳”拍黃瓜”~




再整個冷麵….配上拍黃瓜既汁撈埋一齊食…..華~爽哂~








報時:距離喪吃喪買韓國自遊行之旅仲有—-33日~

好想快d飛過去食野呀……………………………………….

沒有留言:

張貼留言