2011年9月22日 星期四

柏柏10歲大壽

噚晚好早訓……十點度就食藥死去訓……………點知訓到十一點幾又痛醒左……唉……又勞煩媽媽同我上山頂睇醫生…..十二點上到去…..點幾先睇完番屋企…..因為太多人上去睇感冒…..一個醫生會同時叫三個人入去………肯定知道佢地都係睇感冒想一次過叫哂入去聽佢地講兩句然後開同一樣既藥俾佢地打發佢地走囉…….所以我哥個醫生都無乜理我……開左d止痛藥同埋開左兩日病假俾我就打發我走………所以今日就係屋企休息下…………….



五月…..係我地最錫既狗仔生日月….所以我地係五月尾靜雞雞走上阿杯屋企…….上到去…….條友仔仲懵然不知有人上左黎(平時我地一上去佢就飛撲埋黎”琴”我地)….繼續望街…之後我地敲對玻璃門…佢望住我地迷茫左一陣





跟住就恢復本性喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~左玩右玩~




柏仔今年10歲大壽喇~~蛋糕梗係唔少得~


今年係狗”兜”生日蛋糕~~~~由聖安娜出品既狗仔蛋糕~都幾好~唔太貴



heheheheh..狗仔一歲=人仔10歲….所以柏仔今年70歲喇~真係可以叫柏佬~


咁樣影佢又keep得幾好喎~~~~~~~~~仲好後生~



hehehe我和毛寶送給你的~小小心意~不成敬意~




黎~~~企定定同蛋糕影張相先~其實用緊零食引佢企定定~


生日快樂呀柏佬~~希望你健健康康~~係往後既日子都希望有機會姐姐們同你慶祝生日啦~~~~~~



切完蛋糕大家又各顧各無人理佢….所以佢又扭媽媽去街~~~








我終於都”的”起心肝….

約左其他醫院睇一次全科檢查…

希望會將我醫好啦!!



報時:距離喪吃喪買韓國自遊行之旅仲有—-19日~~

見一字頭喇~~~

我要快快養好身子呀!!

沒有留言:

張貼留言