2011年9月6日 星期二

My first class of Ukulele~

今日本身我覺得自己好慘……………噚晚臨訓前……覺得個胃勁唔舒服……個膊頭又痛到p咁…………………..噚晚訓訓下又頭痛….真係唔知咩事…想點……..一起身又勁頭痛又想嘔隻眼又扯住扯住痛………………………番工今日開始係隔離開始坐機…..感到好大壓力…………………………….唉………..我放工哥時萬念俱灰…….淨係想死落床…….但係星期二開始又學野喇喎………………..我有諗過唔去學…..因為放工已經好辛苦…..



後尾頂硬上…..食飯哥時都係無心機…食得唔多野………………………….好喇…講下我去學咩先….依家我臨老學樂器呀!!!!!學一種夏威夷小結他叫Ukulele~得四條弦….好似比普通結他易記~~今日第一堂上…….玩得好開心~~~第一堂已經教左第一首歌….雖然係d好簡單既歌…不過彈到一首已經好開心~



呢支唔係我既….我已經買左支新既….下次post上黎俾大家睇~~~神奇既係:學完玩完一輪覺得成個人輕鬆左….頭痛都無埋…..所以音樂真係可以陶冶性情架!!!!!!!!所以我會堅持地學~~~~~~仲有開心既係同毛寶…杯狂歡三寶一齊學~~仲有健仔~~



我又學手捏…

又學Ukulele~

大家以後可以叫我才女

或者氣質美女都得~~~

哈哈哈哈~~~~~~~~

覺得聽日又可以為工作奮鬥…音樂真神奇~~

(其實心裏面諗可以同alan po jam歌….哈哈~~)



報時:距離喪吃喪買韓國自由行之旅仲有—-35日~

沒有留言:

張貼留言