2011年9月7日 星期三

BeBe Cafe

華….今日又係過隔離做野喇……一個鐘零三個字先做得四隻….覺得自己好智障…….不過d時間過得好快……但係好攰…..真係好攰…..放工好似無哂心力……救命呀……回家….只想彈彈可愛的Ukulele…..和寫寫blog………我想快d到星期五呀……



又係fb見有人試既一間口碑唔錯既cafe…叫bebe cafe….係媽閣金玉滿堂行過少少….不過哥度都幾難搵車位…同埋間野都幾多人下


不過都裝修得幾舒服既~



叫左杯凍牛奶咖啡飲..我唔識飲咖啡…不過覺得唔錯




叫左個飯….鹽燒牛舌配芥末汁….講真真係幾唔錯喎…仲好似40度…




仲有個瑞芳雞翼….好味就幾好味既…不過我就覺得貴左d囉…


30幾蚊……..當個飯都係40蚊既時候..你就會覺得30幾蚊好貴架喇…..



不過總括黎講都幾平既….兩個人都係食左總共100蚊整….而且又好味…


我下次都會再黎試下其他野~因為聽講其他野都好好味~







今日開會有臭男人請食早餐….

我真心多謝佢架…..

但係我今朝忘記同佢講多謝…

佢話:淨係得chloe一個記得同我講多謝咋喎….

哼….記仇既男人……..  :P



報時:距離喪吃喪買韓國自遊行之旅仲有—-34日~

沒有留言:

張貼留言