2011年9月26日 星期一

Pepper Lunch

今日又上左山頂覆診……等左成個鐘….之前睇開哥個醫生又無做…….換左個新醫生…仲衰…….求其問左我兩句……然後連平時食開哥d藥都無俾我…淨係開止痛藥俾我……..咁…………我使乜睇你專科呀…..我自己痛哥時睇急診或者自己買藥食咪得囉….死廢柴



呢次又黎左galaxy…..為既係試新野….係試新野之前..又去左翠華嘆啡





食完翠華tea隨即去食晚飯試新野~(痴線架我地)….就係去左試pepper lunch~


我叫哥個係咩雪花牛扒??塊牛扒任你自己煎~好玩~呢個餐80蚊…加唔知6蚊有個湯…不過…………………..我掛住影相….塊扒反既最佳時間過左………..熟左少少~幸好還不失美味~~~~



另外一個唔知咩芝士唔知咩飯呢………..不過我覺得牛扒好味d~


呢個平d…好似50幾蚊…..之前係香港想試…….試到係澳門開左先試到~下次會再食….因為…我鐘意食囉~







上個禮拜六….

同一班朋友仔去慶祝毛寶生日~

唔知佢係咪好開心呢收到我地既小禮物~

因為全部都係手作仔~

大家都好俾心機做架~



噚日去左科大度睇醫生….

點知睇左成個鐘….

其實佢講d野我上網都自己睇到….

仲叫我訓前一個鐘咩都唔好做…電視唔俾睇…書唔俾睇…電話唔俾玩..

用哥一個鐘黎發吽哣….

準備訓覺既心情……………………

我應該係哥個鐘已經訓左…唔使準備…

又開d好貴既藥俾人食….

唉…..搞到我都唔知點好..

(不過佢又睇得認真過山頂既……可能因為收錢啦)



連續5個禮拜都係唔使番足五個工作天…

上個禮拜放左兩日病假….

今個禮拜就星期四五放假…連放五日(國慶)

下個禮拜星期二番一日工……又放星期三(重陽)…番兩日又放星期六日

下下個禮拜番兩日….又連放五日去旅行~~~

下下下個禮拜….星期三放假生日~~

好野~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



報時:距離喪吃喪買韓國自遊行之旅仲有—-15日~

今日已經寫緊有d咩要準備喇~~~

仲寫定有咩要買~~~

好開心呀~~

沒有留言:

張貼留言