2011年9月14日 星期三

我愛肥仔記~

今日放完中秋節假要番工喇…..好唔捨得…………………….今朝早去左報名…..晨咁早起身……..八點半去到…佢九點先開始………………..上次中午去等等左我成個半個鐘都未論到我……今次做三份野佢搞左我成四個字先搞掂…..好慢囉………………………………………………………………..仲有…..我今日又頭痛…………………唔知想點……個個都叫我放鬆…………其實我個人生已經係放鬆到我自己認為有d過份……………



除左南屏雅敘..永安之外…第三間我最鐘意既茶餐廳就係肥仔記……….由於我唔係住係慈幼哥頭…所以唔係成日有得食……肥仔記既薯仔雞翼米中辣真係引死我喇…呢次去買得番一隻雞翼……..被逼地叫左牛雜米兩個人一齊share…….不過都好好味…..食到少少雞翼已經令我好開心……..由於另外一隻雞翼係俾排我前面既聖羅撒小學雞買左…..於是隔一個禮拜我同毛寶特登早d起身….早過d小學雞放學去買….大約十二點三度……諗住可以一人獨享一隻雞翼點知一去到..佢同我講:今日無哂雞翼….嬲到我係fb度爆粗….就知我對肥仔記有幾執著啦~





同一日我地仲去左試一間未試過既泰國菜…係下環街哥頭……不過我唔記得叫咩名……….唔太好食囉……………..又貴……都係下次去番漁人碼頭既廚泰好d….同呢價錢差唔多……但就好食好多好多…….呢個故事教訓我地唔好亂試新野








報時:距離喪吃喪買韓國自遊行之旅仲有—-27日~

好開心呀~

我要食好多韓國野呀~

但係依家個頭好很痛呀

沒有留言:

張貼留言