2011年9月19日 星期一

擊 動-以色列Mayumana現代打擊樂舞蹈團

嗚嗚嗚………………噚晚好唔開心…………………………………………………唔開心既原因……因為唔想番工…唔想過隔離……可憐豬今日都係要面對現實……明天開始仲有我個名出現在更表…………………….怕怕….好驚自己做得唔好….因為每一日都有野做漏….希望自己自己會醒目d啦…….



又係澳門藝術節~我地睇埋最後一場壓軸show~


80蚊~超抵睇~雖然坐第二行…但同表演者更近….感到好興奮…….今次呢隊黎自以色列~




佢地好勁…又識跳舞又識唱歌又識樂器….超勁好睇




勁有節奏…..又同現場觀眾有超多交流…..全場人睇到狂拍手示好!!!!!


上面哥兩張係影場刊既…….第一張相係講佢地係個一格格既台度各自表演跳舞同打節奏…..超勁好睇…睇到最後佢仲引哂全場人去外面空地再表演….我未試過係交化中心睇一場咁好睇同咁多人投入睇既show!!!真係好想再睇呀!!!!如果佢再黎我一定再睇架…..哥晚好多人睇完係fb既status都係打:我好擊動呀~







聽日有得學Ukulele喇..

希望可以幫我放鬆心情啦!!!!!



報時:距離喪吃喪買韓國自遊行之旅仲有—-22日~

沒有留言:

張貼留言