2010年3月31日 星期三

DUO陳奕迅2010演唱會

今日有人同我調番早….好開心….好耐無同過你地同一更番工喇…..自從番晏之後……中午仲約左你地去食飯…..好開心……..前日既唔開心開始明白到……就算真係唔開心都好….都係塵埃落定既事實lu~life goes on…….唯有開心番同你做埋呢幾日野囉………….



星期日又過左香港….呢個月已經第二次…..今年已經過左三次…..上年加埋就三次都好似無………唔知係咪有d過份呢?哈哈….不過上次去係睇Mr.嘛~唔算過份…..今次就係一次突如其來既機會….有得去睇eason……eason喎….梗係要去睇啦……上次係venetian睇好好睇架~



睇eason之前去左行陣街….行到潮流特區時見到……



聾貓呀~~~~~~~~阿寶見到佢就超開心….仲有買野tim….圖中所見人咁大舊既聾貓…..承惠20000大元~



食飽飯就衝去睇eason…..我係香港食左成日野一百蚊都用唔到…..真係少有…..eason演唱會隻公仔….


個個女仔都排隊同佢合照….



今次個位有少少搞笑…..d飛托人買…個位都幾正


前面係一排玻璃…..後面又無人坐……可以企起身又唔阻人……前面又無人遮住我……..超清楚…..個距離同台又唔算太遠…..可惜賣飛哥個野實在太無禮貌喇……不過算啦…..我費事同佢呢d無文化又無知識既人嘈……



DUO陳奕迅2010演唱會……緊張期待中~




其實我覺得個台幾靚喎…不過佢地就話同上次演唱會差唔多




超多人呀~~~~




正式開始喇~


佢d衫就認真麻麻………



後尾唔知點解現場觀眾係咪氹得佢太high…佢真係除衫


佢既身形太正喇~~~~~~~~~~~~~~~



總括黎講….陳奕迅唱歌都係好好聽既……不過可惜佢把聲真係沙沙地……同埋真係唱到有d走音……..我覺得上次係澳門睇好似high d tim……今次仲唱好多人地d舊歌……仲有愈想愈無謂做咩要唱日文版喎……又唔唱淘汰喎……….所以…….Mr.既everyone concert仍然係我心目中既南波灣!(no.1)







今日因為部機有d問題……

所以中午我坐左係你隔離……..

望住你既側面…….

好珍惜同你一齊坐機既時間…..

我知越黎越少lu……

好快下個禮拜你就唔再屬於我地個部門….

所以我今日一路望住你…..

一路自己哼起呢首歌[youtube http://www.youtube.com/watch?v=zd7r6TW7Kac&hl=zh_TW&fs=1&]

離開 這一刻感覺不會忘記
朋友 抱擁告別明天各自遠飛
重拾昨天 樂趣一堆……

曾經 每一天相約找美麗去
陶醉 美的故事互相勉勵去追
曾經 望著天空一起哭泣至睡
臨別說起 亦笑相對

在最好時刻分離不要流眼淚
就承諾在某年 某一天某地點 再見~


(同你一齊做野真係好開心….所以先唔捨得無左你係我隔離……不過或者我地以後會有機會係某個部門重聚……….好似講到你去左外國讀書咁)

沒有留言:

張貼留言