2010年3月1日 星期一

做個氣質少女~

上個星期四…又係咁…個膊頭痛到扯到上個頭痛….四點幾痛到訓唔著起身….上左山頂睇醫生…..我前面得哥四個人….又係要等三個半鐘……因為又要做xx測試….頂….等報告等成兩個鐘….話我拉傷個膊頭….我諗係我成日係公司攞收據bit機哥時成個身唔郁就咁攞貪快先搞成咁….今日開始好乖咁成個人轉去後面攞….話之佢快定慢…保命最緊要~跟住今日放工去左同欣欣杯去筷子基報手語課程…..好開心….就快開學~想學好耐….終於有機會~如果好玩我都會報埋中班既~都仲有其他野想學….又睇左科大d碩士課程…….不過….唔係興趣班既野….我又驚我讀得唔開心….雖然讀埋碩士有型d…..但係原來讀兩年要成八萬蚊….係咪傻架…..我讀四年大學都唔使咁貴….唔抵玩~我連張大學畢業證書都未到手~如果叫我去讀碩士…我諗我會用黎去哂…..旅行~係咪開心好多~



哥日病左留左係屋企休息…無聊下拆利是



收左101封利是….收同事d利是都有成40封…..有成440蚊~都唔錯…..加埋我屋企人哥d….夠俾我去五日四夜日本既酒店加機票~



今日去報名時經過筷子基狗場附近……見到d攤檔…..流哂口水…..我同阿杯都話好肚餓呀~杯杯推介十二蚊四隻餃子


唔算平~…但係超大隻爆大料…..勁呀阿叔~



行埋過隔離….仲有炸野食檔


三舊炸雲吞…四粒炸豆腐…包心丸…加五粒火腿丸…都係十四蚊咋…就係咁我飽到飯都食唔落~



上個星期五我地一齊約左去食京川日式放題


之前都有人話ok….就去左試下~媽閣哥頭



都幾多野食…..d刺身都俾得唔姑寒既~


記住海膽係我地自己再俾錢食架….超細粒…細粒到要用牙縫先食得出咩味….唔算太好食又唔算太唔好食囉….計埋個海膽加埋一每人百七蚊度啦~







我想學多d野呀…

做個有氣質既少女~

我想去多d旅行呀…

做個見多識廣既少女~

咁係時候買定臭熊既筆記簿同筆開學喇

沒有留言:

張貼留言