2010年4月7日 星期三

救命~朱古力呀

好多日無寫blog…..我同你講….好可憐……..我今日個肚痛到…………….坐係counter度都標哂冷汗…….痛到…..我以為我差d會死………..條腰要彎住先覺得舒適….但係呢隻肚痛…..唔知點解我係堅持到最後都係唔會食止痛藥…….頭痛就死都唔忍…..即食藥………可能當我肚痛時係可以用朱古力做止痛劑……….今朝一痛….好彩我發現有繽紛樂…..食一條…..止痛到十二點….番到屋企……食飽飽訓覺時一伸直條腰…..又黎過……………最後生吞成包麥提沙先至止到痛………當然你覺得食朱古力止到痛好簡單……但個問題係……我突然間痛哥時….我係邊度搵包朱古力俾我食???唔得……我要係公司入定朱古力先得(唔好羨慕我…我係唔鐘意食朱古力架……)所以朱古力係我生命中既位置相當奇怪…..平時我唔會睇佢地…..一有肚痛症狀…就係我既救命仙丹~



復活節呢幾日做過d咩???無喎又….個個都去哂台灣星加坡…..d妹妹都唔知去哂邊…..呢幾日我都係食過一個好正既維康乳豬海鮮煲…….食左發達…..睇左志明與春嬌(呢套戲真係幾好睇~)…..食左餐唔太好食既騎師日本餐…..又睇左套the blind side(幾感動喎…不過我唔係咁鐘意Sandra Bullock染金髮…我覺得怪怪地咁…..)…..仲去左飲燉湯tim~

不過好慘…我第一日放假…個胃就唔舒服…….第三日開始頭痛……痛到第四日……最尾一日假…..係屋企狂訓…….但都係頭痛……..無計….體質差….氣虛血弱..



放復活節假前一晚去左同kit食飯慶祝生日~


唔知買咩俾壽星女…..就送左個生日蛋糕俾佢….希望佢鐘意啦…生日快樂呀~




哥晚去左河邊新街間內港餐廳食葡國野….做左咁耐澳門人…都無入過去食….不過又幾好食喎…..有薯蓉焗馬介休(好味…不過食得多會漏)….葡式炒蜆(好味~)…..牛肋骨(好好好好好味~)…除左血鴨之外…其他野都係好正~








諗下諗下….

原來唔夠兩個禮拜就會去旅行~

今次係去台灣….

係……

我係講過我唔鐘意去台灣….

但係今次多朋友仔一齊去嘛……

我係咁牆頭草架啦……

去8日~由台南去台中再去台北~

有得玩就好喇~好咯好咯

放假咯~4月18日….出發~



噚日手語班測驗….

好彩唔太難咋…..



今日係last day喇

再見貞貞

沒有留言:

張貼留言