2010年3月22日 星期一

最乖最lum女既柏仔

星期一星期一又到星期一~都算係幾開心啦….雖然好多野做…..不過星期六哥時下定決心要做一樣我從來都只會諗而唔會實行既野(因為有人推波助瀾)…..正!由聽日開始實行~………今日放工自己一個人去左買麻辣包鹽酥雞仲有印尼小食…..黎個盡地一煲~拜拜喇零食們…………食完野之後….我地去左免費試玩打鼓三十分鐘…..咦~ok好玩喎~仲幾開心tim….個阿sir一定覺得我地好白痴…..哈哈…狂歡三寶係去搗亂架~



星期六呀…去左探柏仔(其實係借人地屋企食飯)……唔知點解….我地哥日上到去…佢超there我地…個頭不停挨係我地隻腳度…..好溫馨呀仲好暖呀~


there完右腳……….




又there下左腳~lum死女仔喇柏仔~


there完我…..



又走去there毛寶….你係咪真係咁there呀




係咪好舒服呀有人幫你r….我都想呀~




係喇姐姐最錫係你喇咁乖你個名叫阿there好無呀




無得講~我獨愛柏仔呢粒班點~


係心形架~想知係邊下次見到佢時自己發掘下啦~



之後去左venetian…諗住睇有個野係哥度足足四十五日….用啤牌砌venetian同埋four season既建築群…..好似係挑戰健力士世甲紀錄大全…..最大建築群…..咁我地去哥日就係佢砌好呢個建築群…..一手將佢推倒以證明自己無用膠水既日子……所以我地就去左睇呢個咁宏偉既時刻喇~



但係去到既時候…..見到…..


去哂邊?淨係見到一堆啤牌



同埋砌啤牌哥個男人做緊訪問…..呆左


原來已經….推左…..只係睇到電視重播….~~~~~~~~~~



行過新龍…….好懷舊呀….救命


好肥面呀stephy….kary個造型都好搞笑



轉角見到間雜誌鋪俾我見到~


我最愛既大陸版袖珍本小新……我問佢邊本最新…..佢話….呢幾本最新….咁我就:唔該….就要呢舊啦~…………….連大陸都無得買…..搵左好耐…..正呀~



佢七蚊一本……已經夠平…..仲要係全彩色架~


當我去咩哥時….就有得咩喇~



夜晚同佢地去左飲野…..cheche?ok~


不過好黑媽媽囉~令人有d眼訓……每人五十蚊就傾到飽~



之後仲去左細龜度食野….哥時都成三點……我地叫左野食….我仲叫左一碟炸面…….

阿姨:你地有無叫炸面腸?

我:無喎

隔左一陣佢又上黎….

阿姨:唔係喎….你地有叫炸面腸喎

我:唔係喎我無叫炸面腸喎我就咁叫左碟炸面咋

又隔左一陣

阿姨:你叫炸面即係係炸面腸呀

我:下?炸面即係炸面腸?點解呀?

阿姨:你係咪要一條條哥dd叫油炸鬼呀

我:下?!炸面同油炸鬼有咩唔同呀?

阿姨:總之你叫炸面就係炸面腸啦(仲想屈我)

我:總之我係要一碟炸面碎上….唔知你咩打咩

跟住佢落到樓下仲同人講我有幾唔岩

阿姨:佢呀….炸面咪炸面腸囉…..^$&#^

男人:佢仲咁串

我真係忍無可忍……..火都黎

我:(好大聲咁叫落去)你係咪當我唔識字呀炸面等如炸面腸?

走哥時佢真係唔好彩….俾我搵到佢痛腳…..我見到佢個餐牌寫住:

炸面—-五蚊

炸面腸—-十六蚊

我:(俾錢哥時攞住佢個餐牌)我建議你地….不如將炸面呢度改做油炸鬼啦…..你炸面同炸面腸都係同一樣野咁樣寫你都唔知d人叫咩啦….仲有唔好屈人地無叫哥樣又攞哥樣野黎迫人地要!

最爽係….佢收少我一個肉絲炒面26….平時計少左錢我都會出聲….因為人地始終做生意……不過我今次太嬲……你自己唔小心計錯……我係唔會幫你出埋聲俾番錢你…..條氣順哂…….最憎人屈我….唔使旨意我唔反擊!

如果有人下次去細龜度食…..幫我試下叫個炸面….睇下佢係咪攞個炸面腸俾你





聽日開始喇….

好緊張呀~~

我其實好期待呀~

希望我會成功啦





唱首Mr.黎鼓勵下我先~


是妳手 把哀愁驅走 溫柔多細膩
伴妳走 一生仍不夠 心塵都細味

伴妳數 天昏和清早 歸途多遠路
別要走 日落似影射 黃昏的燈已夜
千萬年人和人遇過了 怎相信同行仍遇上了
這邂逅 然而誰能預告 這刻故事 已開始蔓延
經過無窮幻變天氣 總不分離 傷心不記起
沿途亦抱緊妳 不懂分離 此刻願共妳一起

千萬年人和人遇過了 怎相信同行仍遇上了
這邂逅 然而誰能預告 這生以內 那天那地 再見到妳
無窮幻變天氣 總不分離 傷心不記起
沿途亦抱緊妳 不懂分離 開心因妳起

我無意的發現 在這一顆心找到終點
沿途挫敗碰面有多少未捨棄 看著笑臉每天願能儲起

經過無窮幻變天氣 總不分離 傷心不記起
沿途幻變天氣 仍然能守護妳 只要同行有著妳
只要同行有著妳 同行有著妳



聽完Mr.

都覺得開心~

沒有留言:

張貼留言