2010年3月2日 星期二

鄭家大屋一日遊

日日都係咁攰我係咪有病架???條頸又有少少痛…..膊頭又痛…..想點…..聽日先星期三…..我想休息呀….上個禮物六日又訓得唔好…..唔制呀~~~~~最衰裝修佬…..星期日都搞裝修野嘈醒我….嬲到我起身諗住查下邊條法例可以鬧爆佢….到我查到哥時………..佢又停工…..我就係咁….成個人醒哂……但我唔會忘記呢條法例…54/94/M號法令…….下次再有我就撻呢條法例出黎大死佢…….今日下晏有人過黎學野…….好開心d時間會過得好快……但係個口講到乾哂~



星期六食左我好耐無食既九記咸餐一個~





跟住就去左參觀鄭家大屋一敞~




新舊對照既感覺幾得意~好似番左大陸咁




唔知點解呢張咁光…但我幾鐘意個屋頂




仲有兩個可愛既小妹妹~~~~




其實我都唔知鄭家大屋係邊個………




毛寶話….呢張相好似某個人影既哥張…哈哈




超爆鐘意呢兩張啤梨相….多謝攝影者~




玩完仲去埋劉記食下午茶….好耐無食豬扒多喇~




仲有隻古惑貓嫌我地請佢食既齋包太齋~










呢個禮拜又係無得訓晏d…

星期五又要番大陸…….星期六先番

星期日又要早起身過香港

夜晚睇Mr.

下個禮拜又話要番學喇

我暈喇~

不過聽晚有得睇鄭元暢個舞台劇喎~

又開心番少少~

沒有留言:

張貼留言