2010年3月18日 星期四

一半機會

公司硬係唔會順風順水俾你做野架…..一定會搵d野黎煩下你…..又死下機咁…不過好彩憑我地聰明既頭腦….都係準時收六點半~今朝一起身收到個消息…就係五月十四號…..Mr.同rubber band係九展度會有個mini concert—-喜力Angels喜勢玩樂派對……yeah~~我要睇呀…..搞到全城熱辣辣之後…..由於係星期五既關係….同伴們話如果買到靚位先去睇….如果唔係….就唔去………………………………………………….即時成個人由山頂跌左落谷底……………………….其實…..得我一個人…..我都想去睇….Mr.~





噚晚去左neway…三個人..間房大到…唔使呀下



大到無安全感



仲有我數過….間房足足有四十個骰盅咁多!




今日中午好開心呀….媽媽幫我買左……


泰華欣既濃湯牛肉貴雕(唔記得左隻字點寫)….仲有重點係…..一杯泰式奶茶….omg….為我下晏帶黎足夠元氣~令我可以準時收工~







可以睇同唔可以睇都係一半一半…..

但呢種感覺好難受呀…………….

好想好想睇呀………….

保佑我呀alan~

沒有留言:

張貼留言