2010年3月8日 星期一

Mr. Everyone Concert

今日實在係太眼訓喇…..因為噚日係香港番黎沖埋涼成三點先訓……………想暈呀今朝~今日又好鬼多野做喎……朝早不停打喊露…….但係咁都係值得架…..因為噚日超爆開心……去左睇alice in wonderland 3D……雖然3D個效果唔係咁出眾….但係個故事ok喎~之後夜晚………..去左睇”“”“”“”“”Mr.”“”“”“”“”“呀……..救命呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!如果一百分係滿分……我會俾一千分…………打從第一首歌……我地就已經企哂起身超high~~~~~~~~~~~~我仲嗌到喉嚨沙哂聲………..



紅館紅館~~今次係第三次去睇..第一次係衛蘭…第二次係郭富城….一次比一次個印象深刻~~~~~~~~~~





Mr. everyone concert~~~~~~~~~~~~~




雖然我地坐係個台側面…..但同佢地好近喎~


雖然睇唔到個台既正面好可惜…..不過坐我地哥part d人全部都有起身一齊嗌~未試過有一個演唱會……咁好氣氛~~~~



我地前面會有條通道~~周不時佢地都會行下過黎~




咁梗係alan過黎我先會大大大大大大叫~~~~~~~~~~~~


我想打爆帶螢光帽哥個女人



仲要有eason做嘉賓呀~~就係唱如果我是陳奕迅之後~~


爆正!!!!唱愛是懷疑…同與我常在!!!!!!超好氣氛!!!!!!!!!!!!!!!!!



tom solo中~~~~好勁….全部成員都有三十歲


佢係最後生好似廿二歲~~~我廿二歲都唔知做緊乜



華~~~~仲有LMF喎..我隔離個毛寶超high~


連杯杯都講一句:經典~



一放工唔好講咁多…..衝去買左隻Mr.-like black


哥時kate話買仲俾我鬧….因為得兩首新歌…依家………..我仲買埋if i am……頂我唔順le~



那…..送mj俾你喇…..唔好同我爭alan啦~




我今日又去買懶熊…..話係為聽日既手語班做準備…….買左簿同筆…..支筆好得意架因為一禁佢…佢個頭就會向左轉~……好開心咁買完之後…我同杯講:我噚日咪係香港無印買左幾支筆話用黎上堂用囉……….跟住….一齊爆笑~




我今日就係一路行一路唱:若我搖你擺~

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=NNpooefwoGM&hl=zh_TW&fs=1&]

唱唱下發現…我唱得太投入……行過左美心連早餐都唔記得買







有個女仔今日同我講

女仔:我今日中午無訓覺呀…..

我:下?!你會唔訓覺????咁你做左咩呀???

女仔:我…………上網睇Mr.個blog囉~

我:yeah~~~~~~~~~~~~~~~~~~



我地真係中毒太深~

再有佢演唱會….我係一定一定一定一定會去睇~

成場d螢光棒又多…差唔多成場人high爆……唱足三個鐘又無悶場

我真係好開心”尋找一千遍”可以聽到你唱live…正到不得了~

難得難得~

唔知點解你地首首歌都咁好聽~

i love Mr.~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言