2010年3月4日 星期四

華麗上班族之生活與生存

今日都過得幾好~下晏有人過黎學野….好開心……以前唔鐘意教人野….因為…我懶囉…..但依家又覺得ok喎…..我要轉行做教師先得~我覺得依家….已經無言論自由………….好驚~聽日就要做大陸妹…..你地唔好咁掛住我喎~



星期日先同杯走左一轉大陸…淨係識食


烤肉…拉麵…薯條…仲有次魚蛋已經無影到….離哂譜呢兩個女仔~




噚日去左睇….華麗上班族之生活與生存…..


好無睇真係見人見智……但係最大既賣點係鄭元暢….謝幕哥時佢d掌聲係特別大聲……搞到好似抹煞左其他演員既努力咁….因為我覺得其他都做得幾好呀~



但係我唔能夠否認….佢真係…幾高幾得意~


睇唔睇到邊個係佢??最高哥個就係佢喇~可恨我無帶相機!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言