2010年3月24日 星期三

有得睇eason演唱會~

拿….都話唔會俾你順風順水架啦……又黎壞機一小時~不過今次確係整得夠快~有d同事就慘d….整到成兩點幾都未有飯食……..好彩我食飽左先番工~本身d籌都好遲….不過d人唔知係咪聽到我地個廣播…..走鬼哂~順利~yeah~星期日有得過香港睇eason……之前已經預左無得睇….但之後又有一個偶然既機會去睇到喎~呵呵…..今年已經過第三次香港喇~唔知今次過去有d咩做可以令我唔使使錢呢?(上次係睇戲…..不過都好似好唔小心買左千幾蚊野)



我上個星期日去配新眼鏡…不過仲未有得攞~


我帶起呢副野係特別怪架囉




哥日行過永大絲綢行(新馬路)…見到佢買一送一~


諗住行入去睇下….見咁抵就買番d布做咕son…..係喇….應承左你之前整俾你哥個爛左依家整個新既俾你嘛….不過我都唔知係邊度買棉花……



原來佢賣哂d布就執喇…..真係可惜~


雖然我之前無係佢度買過布…不過呢d咁有歷史既鋪頭真係買少見少喇…只可以同佢影番張相做紀念…..可能係四十年之後…..係澳門博物館某個懷舊攝影展….你會見到我地兩個~



拜拜﹗除左高士德同三盞燈之外我都唔知邊度有布買


佢會好似隔間戲院咁樣…..成為一個歷史







噚晚有個機會….

同個聾啞人士溝通左一句…..

感覺有d緊張…..不過好開心

因為我學既野用到……

好希望學多d手語……之後再同大家溝通溝通

我當我自己識多左個語言架喇~

不過學手語之後….變左一星期兩blog….

要俾心機d先得~

係喎…下個禮拜復活節喇~yeah~



Mr.第一首派台歌~

地下鐵內跌盪醉酒失平衡
坐在馬路角落與她等凌晨
獵物墮入舞池幻覺中浮沉
面目已全非誰看清Everyone

床邊滿瀉嘆號句號
殘骸留低美好

情慾化身 好情人專替身
卻總不會自禁 然而假似真
怕空虛再熱吻

走到街前討論是誰被拆破
荒誕廢話轉換成敗與錯
幕後製造美麗來騙身邊情人
墮入了情詩惡魔的靈魂

床邊滿瀉嘆號句號
殘骸留低美好

情慾化身 好情人專替身
卻總不會自禁 然而假似真
每天都發生

情慾化身 好情人專替身
卻總不會自禁 情史總有因
罪人在亦放任
誰能忍這生 早終晚被困
談情可逼真 也只不過散心

Everyone And Everyone And
Everyone And Everyone And
Everyone And Everyone And
Everyone And Everyone And
Everyone And Everyone




最鐘意alan唱:唔~唔…..

唔得鬼咁好聽~

不過呢個tvb version既mv…..

硬係覺得佢地無咁有型



今日戰績:1.5

沒有留言:

張貼留言