2010年3月15日 星期一

武松打蚊

今日第一日番晏…好耐無番晏喇….都ok喎~如果日日都係咁順風順水就好喇……上個禮拜番左第一個禮拜既大中華經濟……好彩識到兩個新既同學仔…..兩個都好nice~有人同我一齊做報告~好野……..不過你都唔好話唔悶…..坐係度一個人哥時….我就會…..好想訓著…………………………………

d手語教緊數目…好難呀……….

你呀….你唔好再笑我做野慢呀……..我個右膊頂唔順先變成咁…你估我唔想做快d然後快d收工咩…..真係唔想個右膊會變成有職業病…..隻右手今日都係有d赤赤痛………



星期六番完學……有毛寶黎臭我放學…一齊又食左akasaka


今次個窩燒牛肉烏冬睇落唔錯喎…..不過牛肉硬左少少囉




食完野之後我地就去左文化中心睇套話劇


唔係話d咩大製作….演藝學院d人做既….不過….幾鬼好睇幾鬼好笑喎….我個人認為…….好睇過鄭元暢哥套喎(真係個人認為咋)…..



本場刊靚到…..好似本秘笈咁




其實最主要我係棒我個老死場


服裝及化妝設計/平面設計…………勁le~



仲有三款造型…..我最襯邊個呀?


我覺得係孫二娘……班演員做得好好呀~笑到我死呀



星期五哥日行過聖安娜….買蛋糕又換懶熊碟喇~


好鐘意佢咁繑住隻臭腳…..好悠閒~







睇完Mr.都有一個禮拜……….

但都仲係未平伏番……仲係咁樣聽佢地d歌

沖涼又聽….換衫又聽…..玩電腦又聽….上堂又聽…..

番工聽唔到點算?…唔緊要

我將我所有分類既人換哂Mr.既鈴聲…….

邊個打黎我都全方位可以確保聽既歌都係Mr….仲要首首唔同

所以除左一個人之外…其他人打黎….我

都唔知邊個打邊個打黎………哈哈~

仲有個用途…就係可以幫佢地宣傳下d咁好聽既歌嘛~

上個星期四Mr.裏面既Dash留左個言俾我(自己睇番3月8號篇blog)

開心到我…..彈起….仲係fb度哂命

初頭仲以為係俾人呃………..

原來係真架~我會…..做佢地死硬派粉絲~

我連陳奕迅都唔聽……………..住~

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=5GrYmpbvs-E&hl=zh_TW&fs=1&]

作曲: Alan
作詞: MJ
編曲: Mr.


假使我與你現在都不等於熱愛
即使擁吻在博爾多 誰人會期待

假使我與你現在都不等於存在
就這樣放棄愛 來忘記傷害


或者是愛彷彿似場競賽
或者是我不敢再盲目愛


原來只要我說別離 情人就會不修飾地愛
重拾昨天的語氣 談情的時代


假使我與你昨日甜蜜都再不可盛載
今天卻沒法再愛 誰人會忍耐
假使我與你現在處於不應該時代
越想愛越發覺愛 成為了傷害


或者是愛彷彿似場競賽
或者是我不敢再盲目愛


原來只要我說別離 情人就會不修飾地愛
重拾昨天的語氣 為何繼續自欺
誰令我在此際要說別離
誰人在眷戀褪色的凌晨
重拾昨天的語氣 談情的時代




話實在….邊度係博爾多?



好想番工多d人打黎….hehehehe

沒有留言:

張貼留言