2010年3月10日 星期三

為左Mr. everyone concert而過既香港

咦…..今日….黑黑地……朝早俾個阿叔玩左幾下…..玩完一大輪……又話唔辦…..吹佢唔脹~跟住今日…..又少左錢…..不過算啦…..都唔算太唔開心…….可能學手語好好玩……玩到個人創哂~係喎….後尾發現平時帶開係日本買既平安符…..原來今日唔記得帶…..唔怪得有d黑啦~噚晚第一堂同臭杯學手語…..教得好快好快….差d抄唔到筆記……不過都好難做筆記…..因為都唔知點寫….好似背秘技咁…..有d我要畫埋公仔先得~不過學識左d字之後….放左學就係巴屎不停同臭杯練習…..好好玩~~好想快d上第二堂….即係聽日~yeah~個半鐘話咁快就過左~



星期日去睇Mr.十一點度過左香港….第一件事…一過完海關….就去買我認為爆好食既茶葉蛋….之後衝去食飯…..超肚餓….第一次試銅鑼灣既活壽司





梅酒梅酒~去日本食親壽司都會叫既~




d壽司都ok新鮮~不過佢d海膽真係…好腥……………….


d海膽又腥又臭……華…………….唔通咁先係正宗既馬冀海膽???真係有d似屎味……嘔….不過佢都幾平既….每人都係一百蚊度~



跟住食飽無耐….黃皮話city super有炒雪糕食….我同杯即刻衝去食啦……都幾好食既…..令我諗起細個係爛鬼樓買既炒雪糕…..哥時係五蚊…..不過佢係似雪芭咁清甜既…….依家呢個係d好奶味既雪糕….同埋係三十蚊~




之後就去左睇alice in wonderland 3D版…..我覺得個故事幾好睇…..但個3D效果就唔係太強…..我諗真係因為佢畫面太過豐富….睇3D好似睇唔切咁….



仲驚既係睇戲哥度見到有張電影宣傳海報叫越光寶盒….極似周星馳哥套….但係呢兩個係邊個呀??個樣執到咁衰既?


好恐怖呀…..係梁詠琪同方力申呀……..



跟住??見有d時間咪行下街囉~話明今次使既錢係睇戲同睇Mr.既je….同埋最多咪食飯……點知…行行下街….又多一大袋野…..包括話要上手語班用既筆~



之後?咪又食飯囉…食好耐無食既意粉屋


除左個湯之外…..其他都ok呀~











我真係好想去日本呀…..

唔知點解既呢……好似有心癮咁…..

去開一年….第二年就會想去…

去完第二年唔係唔去第三年呀…….

終於去完第三年叫悶喇…..話第四年唔去喇….

點知依家個心又不停咁諗住佢…….日本~





今日咁黑….用佢黎安慰下我~

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=CnIdS6ixOPg&hl=zh_TW&fs=1&]

好鐘意alan用力唱歌露哂牙既樣….超肉緊~

沒有留言:

張貼留言