2010年3月29日 星期一

相愛6年

噚日過左香港睇eason演唱會……..又係成兩點幾三點先撻落床……好彩今日番晏….可以訓多一個鐘…….不過今日全部客都奇奇怪怪….無個正常…..但都係準時收工…..不過下晏知道左……你會被人調走………聽到你去哥個部門….我都鄧你開心…….同埋我都好羨慕…….但後尾坐係度做做下野….越諗越唔捨得你…….我好唔捨得你呀……做做下野時….仲有少少想喊…………………我地仲話今年係我地入黎第六年……係今年六月十四日哥日去neway一齊唱twins哥首相愛六年…….點知…….你就俾人調走左………….我入左黎咁耐一直都係你陪住我面對所有野……由一開始既學法例…….練習fp……跟機…..到正式自己坐一部機…….都係你同我一齊做……..雖然都係同一間公司……..但係已經唔同左部門…………….我知我好似小朋友……….但係……….得番幾日同你一齊做野喇…



送俾你….我要我地fd足七十年



我祝你去到第二個部門會做得開心…….雖然我真係好唔捨得你





我愛你呀我既小涼伴….送埋俾你….鍚哂你

六歲很快過 又似不快過
驟眼彼此也大個 可愛在每分鐘也不枉過


從沒心計 天真歲月已一齊
幸福似季候交替
你卻永遠企在旁像護堤
望著時計 便懷念怎樣聯手解決一切
未來未曾計 大無畏
陪你落下熱淚亦撐到底


一人一口氣做到未洩氣 沒法不一起……..

(以上都係我所諗….)





係真架……

我真係會好唔捨得你……

同埋會好掛住你…………

以後無你同我一齊番工放工一齊笑哥d人lu

我好白痴…

我真係一路打…..一路喊

沒有留言:

張貼留言