2010年2月24日 星期三

新寵兒

死喇…我好攰呀….攰到好似有d頭痛呀…..點算呀又頭痛喇…..上個禮拜六先頭痛完…..嗚嗚



由於太愛懶懶熊喇….幾十年都未買過公仔..都忍唔住~

呢隻係插隻手入去可以扮佢既~仲有埋雞雞~





仲有草莓臭熊…佢jar住粒士多巴梨都係臭熊型~




呢個係我個仔燕早~記住係燕早唔係彥祖喎


睇下佢幾細粒~~我最鐘意係佢呀~可以帶佢去旅行~以後我好樣衰時燕早會代我出鏡~



呢隻係最新買既…唔知係咪情人節時出既~




三個自己人~燕早係最細架




一隻假雞…..超樣衰~d假野可唔可以出得認真d?




仲有我最鍚最鍚最鍚既仔仔程寶寶寶寶寶~


程寶好似大哥哥呀~乖仔~



哥日又去左akasaka cafe傾台灣野..其實又係食野~等燕早幫我地介紹下~杯雜果賓治…..好似屎水咁既色…又唔係太好飲…仲有食三文治同埋個唔知咩芝屎卷….不過我覺得佢d野好似無之前咁好食….可惜~




星期日去左觀光塔睇緣滿情人節(Valentine’s Day)…幾好睇~睇之前係佢戲院出面個cafe食少少野….個湯其實幾好飲…但服務真係好麻麻~懶到好似我咁~


係呀…我又飲意大利雜菜湯~



我同你講…呢間野千祈唔好去呀…係皇朝夜光杯附近….house cafe….想死…d野超難飲….d野又唔好食….服務又唔好….夠膽死最低消費每人八十蚊….又無同我地講佢放低哥d小食要收錢….哥晚每人要成九十二蚊…..仲貴過去酒店飲….恐怖……去altira或者星際都係六十幾蚊….小食任食


記得唔好去~







唔得喇….個頭痛到忍唔住食左兩粒必理痛

新年之後已經第二次頭痛

上一次痛係…..上個禮六…..

我真係…..

希望我身體健康

沒有留言:

張貼留言