2009年8月31日 星期一

孤疑Orphan

好很攰呀…………今日係公司留到成七點十度先放工…….試新機呀………今日成日個胃又搞下搞下咕嚕咕嚕叫……….唉唷…….明天就有新野喇……我都希望佢順順利利……….因為我都好緊張呀………………


衰人好姨番黎擺大壽……個個都老奉幫佢做野咁…..我地又唔係你工人….真係頂你呀….我見爸爸送禮物俾佢都無講多謝囉……….佢真係自我中心…..最緊要係….有佢係度…我都無得玩電腦……爸爸仲因為佢番左黎…..避開佢番左大陸………噢


星期六去左睇戲……叫孤疑(Orphan)…….我覺得都幾好睇…….不過實在太過驚嚇喇……有個鏡頭實在太過突然……所以我情不自禁好大聲咁大叫左出黎………叫到成個戲院都聽到…..我仲聽到坐後面既人笑我……最後我仲自創一招…..透過我件外套黎睇戲…..經過件外套過濾後果然無咁血腥同埋無咁恐怖…..哈哈……不過我覺得最恐怖係個0靚妹化行哂妝….真係超恐怖…..我仲覺得一路睇…一路想嘔呀~


觀光塔有得睇~


好姨你幾時走呀???唔好再住係我度好無????





我發現我從昨天到現在還是很介意你跟我說的那番話

沒有留言:

張貼留言