2009年8月26日 星期三

Plan C....It works!

yoyoyo~好野…..plan c行得通喇…..我會係國慶四日假期裏有三日都在泰國渡過喇~~~三天兩夜~~~好耐好耐無去過喇…..我依家好開心呀……心情都在期待這次旅行﹗雖然plan a同plan b係萬分吸引…….不過plan c都好好啦……..都可以講講plan a同plan b既:plan a-就係9月26日至9月29日坐最新最大的新加坡航空既a380去新加坡玩…由於無機位…full到爆炸….所以變陣(呢個無得去真係好失望..因為好抵二千幾蚊就玩四日)……plan b-就係9月26日至9月29日…有個泰國package….坐中華航空去泰國…..係坐商務客位!!住四季酒店!!…..華正到……都係三千二蚊……..但由於撞正番學…..吹漲……………………..不過噚日book到去泰國既air asia既機票……都好開心…….其中一程仲係特價機票呀~~航班時間又好喎……住哥間酒店又唔差喎!!….極級期待中!!我要食好多好味既野…買好多野….仲有仲有….泰式按摩呀~這才是人生!



某個星期六……………….我地去左氹仔哥間……….唔記得叫咩名…..係官也街口哥度食牛雜……好正…食飽飽之後我地就去左…….澳門蛋……..小貞說想碌ling……我又是一次陪坐…..毛寶都無打…玩完之後我地就影左輯沙龍….岩岩日落..幾靚





準備第一次試跳失敗﹗




準備第二次試跳失敗﹗




準備第三次試跳大成功﹗




正在專心幫我拍照的毛寶……………..




小貞影上面張相時我地就係影緊呢張相喇…………..我發現…….我成個人好似key上去…..個景好靚…我就不知所謂




仲有仲有…今日係羅家家…同埋我在天國的buddy既生日

兩位都生日快樂﹗

希望在天國的那位buddy在主的懷抱過得平安﹗

沒有留言:

張貼留言