2009年8月19日 星期三

親愛paul paul(婆婆)的生日會2009

今日好開心呀~噚日同前日我同小貞幫左叔叔一家…..叔叔今日寫信表揚我倆既豐功偉績﹗真開心心….~不過今日好熱呀………仲有………x撚住阿姨….你夠未呀?



上上個禮拜五….our lovely paulpaul生日….去左富豪同佢慶生……



hey..難得的和你黎一張合照……………怎麼你無眼睇我架




這天….和表妹們在一起….被她們叫我老餅和阿嬸…還笑我….衣服和(木台)布一樣色………佢地蝦我..因為我善良之嘛





是日菜牌………………一睇都知岩我食~




阿paul的愛孫…還差你&你..快d番黎啦~睇下佢笑得幾開心




好齊人呢….不過還是差你倆~重點係睇下我個鋪屎……..我以為會遮住後面既人……點知我係無咁高囉…好樣衰~




是日最正點既野…..龍蝦呀..我呢d下等人好耐都無食過喇………呢一日我好叻咁…………搶左四舊食食食~




wasabi牛牛…其實幾好食既..不過咸左少少囉………….個翅就……我鐘意食雞湯哥d多d…..呢d蟹黃既…..麻麻地




最喜歡這個大小壽包…..kawaii既呢~!




好啦好啦….講住咁多先啦

都仲有好多好多相積住積住…..我要俾心機呀

計計下連廣州親善之旅都未寫完呀…..努力努力中!

沒有留言:

張貼留言