2009年8月27日 星期四

聞到想嘔既曲奇事件

唉…………今日又頭痛喇……….又嘔左兩次喇………..想死….噚晚食完山頂d無x用既廢柴藥….完全唔得…….朋友們都鼓勵我去做手術…………但…..我還是怕嘛……….雖然麻醉左咩都唔知……..真係驚呀…我就係咁膽小…哈﹗不過今日都有d開心野既…….不過遲d先講呢樣……..諗起十月去泰國都開心~



某年某月某日…..一個極度無聊既星期日……一個人…..係屋企…..有咩做好……….唯有整下野食囉…睇d料..知我整咩嗎?d材料我都準備左成幾日呀………噢…..跑來跑去的………





搞呀搞呀搞呀搞~哥日搞到我身水身汗囉…….好攰




搓下搓下呢個步驟最好玩…..搓波波呢~….睇下我d bb~




由於我聞左成日既關係(其實焗哥時真係好香…但聞左成個下晏….我真係好想嘔)….我完全唔想食囉….哈哈..唔係唔好食呀…睇下bb焗完幾靚仔~~~~~~~~大小適中啦簡直~~~~~~




收到我曲奇d朋友就知我幾愛你地啦…..有血有汗架~




所謂有血有汗….係因為我焗野時唔小心燙傷手仔…..仲有個小疤痕tim…….嗚嗚…….(其實係我懶..無查藥膏)



我再一次講….外間反應無話唔好食架….佢地話個味ok架….係硬左d之嘛……



仲有呀…我表妹話好好食架….佢係我面前仲食得好津津有味tim……我相信佢真係讚緊我架喎(佢本身就係一個甜品達人)….所以有理由相信…其他人唔識野…呵呵

沒有留言:

張貼留言