2009年8月4日 星期二

又食又食又玩又食又食又食的一天(睇下內容都知點解)---Part 1

係咪咁玩野呀….放工先黎打八號風球……..唉…天真既我仲以為四點打八號…..諗住執野走………唉………….不過算啦…今日都過得好好既…唔應該埋怨lu~…….中午仲去左食禾花亭….其實我曾經幻想過出去食飯時食食下會有人打俾我跟住同我講:八號風球喇…你地番屋企唔使番公司喇….我地幫你埋數啦…………..哈…..唔知佢挨唔挨得過聽日呢?



上個禮拜六簡直過左好瘋狂既一日……睇下以下既圖片大家就會知架喇………….哈哈



哥日番完學校之後……毛寶就黎車我同啟門..kit屎桃一齊去氹仔食野….去左我好鐘意食既興記(一直都唔知佢叫呢個名…今次先去留意…係官也街哥度)……….





叫左賣飛佛既餐腸芝屎撈通食…還有可以讓我潤潤喉既咸金桔蜜……另一飛佛淨牛尾湯我就偷飲毛寶寶哥d….呵呵




食到飽飽滯滯…….行出鋪….轉角….又到我另一飛佛大菜糕!




公雞外留影…………仲有張搞笑版……下次整出黎




今次真係飽喇….跟住我地就去左澳門蛋……會合埋欣欣杯同小蘭…..一齊去碌下ling…………啟門同kit屎桃都係第一次打……看看這個背影…一睇就知係同柏仔好似好似既杯~




本身我都諗住打….但我知我波屎…加上怕俾人話我唔夠認真………..所以我就放棄我既碌ling生涯..影左張相咁大把囉~




玩完又話好攰(我都跟講好攰…其實我咩都無做過…..影左幾張相同笑人笑得好大聲)…….又去左路環……………食野!去到路環食哥d燒野食….估唔到士多咁巴閉….連椰青都有得飲喎




叫到一大堆野食……又粟米….又雞翼…又魷魚…又雞肉串…又魚蛋….又香腸………………華……..好似岩岩先至食飽咋喎




呢度食野無冷氣…………只有……美麗的日落………….噢~




食飽飽我地仲買左波波吹(幾廿歐先係度吹波波…吹到賣俾我地個阿叔都頂我地唔順…因為d風將波波吹哂埋佢塊面度)……我既側面吹波波樣……..還真像一隻害羞的猩猩~




在路環沙灘中留影..幾耐無去過沙灘..以前仲野餐..好青春




仲有好多相……不過一篇blog放唔到咁多…下次先~

廣州親善之旅都要等下先喇~

沒有留言:

張貼留言