2009年8月23日 星期日

聖地牙哥古堡探險之旅

喂….今日好熱囉…….熱到出煙喇~….我地部冷氣仲神神地呀……唉………..好熱呀………….好煩呀……….點解成日想做既野都做唔到既…………..唉唷……….



呢個週末認真大破費呀………..諗住去800伴攞蛋糕咋喎…….點知……變成好認真咁坐係度試人地d產品….我都係第一次買armani產品咋………..好想試下…..跟手又買埋佢支化妝掃….跟手又買埋一支阿杯推介既精華…..1300蚊….再見喇….




某個星期日….我地終於去左試聖地牙哥既high tea…之前都有好多少女試過……..叫左杯sao tiago coffee..都係有酒既………….就好似愛爾蘭咖啡咁…咁唔得我歡心…………….嘔………….我都係唔識嘆咖啡哥批人黎架喇…..





這個是二人份的下午茶餐….其實我地三個人都食唔哂~~~~~




我又覺得好神奇喎…個樣最唔靚哥d反而最好食喎…..吹唔漲




食飽飽就行左出去佢地個泳池度睇下….都幾靚…不過細d囉




其實我認為d環境同食物都唔錯啦………………價錢就中等啦….一百蚊一個咁囉………..如果想同朋友high個tea傾下計會係一個唔錯既選擇…..所以我諗我應該會再去過既…hehe




可唔可以俾我………..成功咁book到野呀………….

唔想左計右計…………..omg~

沒有留言:

張貼留言