2009年8月5日 星期三

又食又食又玩又食又食又食的一天(睇下內容都知點解)---Part 2

唉…..噚日仲以為今日會打半朝……仲玩得夜左少少……點知…….哈哈…..不過今日都無乜野呀…過得幾好…好既原因係…..因為打風無乜人黎……傾下笑下咁….又一日…..成日最深刻就係…..有個男人……個口….臭過坑渠…….我不停吸左佢既口氣…….有d暈…….越聞越唔知自己講緊乜…..一件事解釋俾佢聽好多次都表達唔到我自己想講咩…..要隔離個同事幫我解釋….如果當時佢唔係幫我….我諗我中毒死左………連佢行過黎企係度(那位阿叔坐係度…身高一米八幾既同事企係度)都聞得好清楚………華…………….



事情既發展去到……我地係路環食完燒烤…..吹完一輪老餅波波之後……就驅車去左venetian喇…..行左一陣街…..六個人都無收獲…….我相信當時六個人個腦都係空白………行到去連接venetian同4season既交界既時候……有人問:肚餓未呀?…..有人答:我個肚無感覺…介於肚餓同唔肚餓之間……….跟住呢班已經食左三次野既人….行左過去4season……直入mango tree哥度……好恐怖既呢~





今次我又叫左杯新野飲….叫做climb the mango tree..ok~




由於今次有六個人….可以試多d野食囉…..有我最愛腌生蝦….咖哩雞(好味…最衰佢無面包)…上次試過好味既冬蔭功蝦湯(不過得好少…每人分得哥少少)…….炸蝦餅(都幾好..不過我覺得新口岸金象好食d)…..還有好正既牛肋骨…..腌海鮮(俾唔到評語..因為太少好快俾人食哂…無試過)…..脆皮豆腐……仲有炒貴刁(我覺得幾好味喎)…仲有個蟹肉炒飯(呢個唔抵..好少…麻麻好食)…炒通菜(一黎到個個O咀….因為….實在太少喇…..少到小蘭講左句:乜依家d菜好貴咩?)……總括黎講……味道係幾好味既……不過…..實在份量太少喇……唔夠我食..




毛寶很像在pet society裏面他自己那隻pet pet…..好似~




食完呢餐好味但唔係太飽既晚餐後……一行人一齊去攞車……….車主們將架車駛去:西環金玉滿堂……….暈未?……..有少女話好飽…..但還是叫了一大兜生果食…..而我……都話:下?!…乜你地唔夠飽咩????我ok喎………..一坐低…..毫無考慮地剔了wasabi雞絲撈公………好驚呀……..




哥日仲影左d fuji即影即有…….覺得有d都幾得意…..由於有d係用毛寶部機影….佢個相機加左魚眼鏡……令到d即影即有d人都變哂型…..哈哈…好得意…..好鐘意佢有一張好似大頭狗………睇下第一張我個身幾瘦…我諗我要多d用呢部機影相




我噚日話搞笑版哥張…就係呢張…….我地覺得搞笑既原因係……張相好似本身係我同kit屎桃影既…..但係右手邊好似攝左隻幽靈出黎咁……….好尖呀啟門個下身…..哈哈~




所以話……我改既題目名係無錯架

我地就係咁樣過左一個……….

"又食又食又玩又食又食又食"既一個星期六囉….

沒有留言:

張貼留言