2009年8月2日 星期日

星際ladies night~

好熱呀……….今日真係好熱呀………..熱到……成個妝徹底溶哂………好好好熱……………………成塊面都係汗….今年裏面還有比今天更熱的嗎????今日我地仲週圍走黎走去tim……..不過幾開心~



講番上個禮拜四先……上個禮拜四岩岩病好……..但係….哈哈…..一早約左人一齊去睇城城既….死喇….突然唔記得左個戲名tim……哈哈…..再去飲野既…但點知放工去到…….原來已經無哂七點半睇……….好(火羅)….只好放棄…..改左去食飯….去左食燉盅皇飲湯食飯(係柏惠附近)………..今次係我食過佢既最好食既一個飯……..叫咩茶樹goo咸雞蒸飯……真係幾好味….只可惜….一個飯唔夠兩個成年女性食…….最後仲去左麥當勞食薯條tim…..呢一日…..仲發生左件慘事在毛寶身上…真慘~……….食飽飽之後………我地就車埋小貞貞一齊去星際飲野……去星際既原因…係因為佢地每個星期四都係ladies night……..係選擇佢地既特定飲品…….杯野飲就會好似屎盤咁大杯…………無人信…所以我地要去睇睇…..



初初得五個人黎到…影番個小合照….第一次和Isabel約會~





跟住我地就每人叫左杯野飲…..毛寶同crystal就叫左yum yum…isabel就係sea breeze(個名夠好聽)….我就係ocean deep而小貞就係kiss and tell…第一個黎野飲既係isabel………一黎一睇..大叫搵笨……..



看看這個小美人的飲品杯……我地笑左佢好耐….好似花樽




之後我地黎哥d…..就係…………………….屎盤喇….好大呀..我地不停大叫..大笑….大影特影..影到隔離個鬼佬都驚我地




看到isabel的那杯…..躲在中間的那一個角落……可憐……..




我依家集左好多閃卡…..埋黎睇埋黎揀…..要邊個女仔同我講




之後crystal個fd同fingg都黎到….我地發現好過份….佢地兩個都係叫yum yum…..不同既係…..越夜越大杯….過份!!!!!!




再黎多個全體大合照~…………




總結係…..好抵!!

屎盤咁大都係56蚊咋……….坐左成晚

同埋如果你想飲屎盤咁大杯既………就不要叫sea breeze了!

沒有留言:

張貼留言