2009年9月1日 星期二

大鴨ada生日會2009

今日公司出新野喇……..就係因為咁…..我同小貞都好緊張…….緊張到…..我地兩個今日一齊出現呢d徵狀:胃痛,反胃,作嘔,頭痛……………….今日一開波到我地收工…..我認為無驚無險(算係)………..都多謝十扑既同事仔全日企係我地後面…一有問題幫我地解決…..如果唔係都唔會咁順利﹗……..呢個新產品…….我都有整到呀…..兩個禮拜後就有喇~~~~其實我覺得新既做法…………雖然慢好多…但係….真係好好玩呀~~~~



8月22日…為迎接大鴨妹既生日….我地一齊去左西環咖哩屋度食飯…..真可惜小貞同臭男人無黎…….因為d野食好好味





希望你日日都咁快樂啦大鴨~咁鴨妹們就鍚哂你喇




今日auntie既言論我真係想打死你….自私鬼

我唔相信聽日就番學喇…..要開學喇..唔唔唔唔開心

個頭隊左成支寶礦力還是反下反下中……..

沒有留言:

張貼留言