2009年8月17日 星期一

某個炎熱的龍友聚會---Part 1(call me 懶人t啦)

hello~我好懶….懶左好耐無寫blog…小貞話我係大懶蟲…..唔知點解無寫………好似無時間寫….但我又唔知做過d咩忙到做唔到…..哈哈…………今日有成四個人無番工….又超多人….不過還好啦….放工還可以跟小貞逛一陣間街玩左一陣咁多多….開心番



某個星期日(應該係上上個星期日)….小貞貞學完葡文….我地一齊去左食青州x記……食飽就去左毛寶家攞相機……話要上主教山影相…………..不過我記得是日天氣熱到呀…難頂呀





看看我這個可愛的小貞..我覺得呢張相幾得意喎..有d露瘋子




提議去影相既龍友m………………帶了佢心愛既仔仔上黎




我好似未上過黎呢個教堂……..今次第一次…仲話係澳門人




上到去見到有對新人影相….華….個新娘套衫靚到嘔囉好無?有無人會揀隻咁既顏色呀?!婚紗相仲擺d咁既鋪屎?omg




之後仲一把年紀……走去玩小木馬………..一把年紀腰骨都脆




唔止小木馬…..仲學人走去盪千秋………………




天真清純可愛出得廳堂入得廚房少女示範正確盪千秋一




天真清純可愛出得廳堂入得廚房少女示範正確盪千秋二




頑皮小童示範站立式盪千秋大法…以上方法得唔得見人見智




好熱呀…..我記得我呢個時候已經熱到…….濕濕濕~




仲有超多相都未放上黎呀…………………………………….

有排寫…那就是偷懶的後果………

不知今天朋友仔們收到我的星期一小禮物覺得開心嗎?

遲d upload埋上黎先~





我六年級最好的朋友仔….希望你安息

只希望現在你舒舒服服躺在天父的懷抱…

不用再受苦….我永遠祝福你﹗

沒有留言:

張貼留言