2009年8月25日 星期二

細鴨,waiwai,教宗生日會2009(其實係同一個人)

今日….都幾多野做….不過都做得幾開心…….最搞笑係有個阿叔……………………………..



阿叔:我上次黎辦過…用途唔岩..

我:係咩?!不過上次我俾你自己揀過喎

阿叔:上次係你咩???唔係你

我:你又知唔係我?係我喎…張收據我開俾你架喎

阿叔:邊係你呀…上次哥個人有帶口罩架喎…你都無

我:咁我上次有帶…今次無帶…但唔代表佢地唔係同一個人

阿叔:下?!係呀?!你唔帶口罩好好多!

我:@#@!$#$@………..如果我帶口罩個樣好d我諗我唔使出街啦…………



以上對話係今日真人真事…..問你驚未…..所以話有時坐counter都幾好玩……因為你永遠唔知你會遇到乜野人……..不過話時話丫…….乜我唔化妝個樣同化左妝個樣差好遠咩????唔只有三個人都係咁話:你個樣番工同唔番工係完全唔同…………有無咁誇張呀…有人話我番工似男人tim..痴線



8月14日星期五…我地為waiwai係m union(都唔知係咪咁串)…搞左個小型生日會……好似好難得…因為好似好耐未試過咁多人一齊食飯同玩…(當天我的頭太立所以帶帽哈哈)





看看毛寶的臉有多紅




看看多漂亮的壽星女…今年比舊年開心多了…我都開心




希望我地祝福你同你自己許下的願望都會成真~




我地一班鴨仔鴨妹送俾佢既生日禮物…見佢一番工即帶




另外….我和毛寶和小貞再送了一些小禮物給waiwai…..都見佢有用……好開心……另外送左個有意頭既植物………




見佢咁攞住植物黎影相就知佢對呢個意頭有幾受啦~




最犀利係…..一女力戰四男……..厲害…弟子甘拜下風~








今晚餐晚飯值得講講~老爹整左呢個—-希臘風情既餸…….omg……..實在太好食喇……呢個味有d似法式青口…..爸爸話係變種版……但我唔理呀..佢令我食哂d飯呀..正!




今日有少少眉目喇終於~

沒有留言:

張貼留言