2009年8月21日 星期五

明星柏佬遊湖記

噚晚既我….好想上網…好想寫blog….但係……偏偏部腦唔知搞咩…上唔到網…..搞笑….好野…今日終於都黎到星期五喇….開心到唔知講咩好呀…….不過都有少少唔開心…….希望我的一位朋友仔快d番黎陪我啦……..當係休息下啦……好快無事啦﹗………噚日用左128蚊買左支maxfactor既最新睫毛液…..本身好開心………不過………..一d都唔好用…好失望…最失望係……….我又買錯啡色囉……..死蠢…..



這天(好似係上上個星期六)…我地約左一位重要貴賓一齊去玩…………………..



這個是毛波車子的護身符…好靚仔呀..佢叫el-bird..big mo




為了這特別嘉賓……阿寶寶都話要學下ja車喎…..真係叻呀





登登登誕………我地既特別嘉賓就係———-柏佬…華..靚仔到




簡直劉華都無佢咁靚仔囉…..哈哈……..條利長到跌落地喇…




連寶寶都有一齊去架………….不過佢無同柏佬玩…佢太臭喇




於是我地一行五人(連埋柏佬)…….一齊衝入海灘深深處~~




好喇…..到左海灘咯…………..我地一齊衝入海喇~~~~~~~~~




好可惜….柏佬比上次更細膽……水都無落過就…………………


柏佬作出了最用力的反抗…..柏佬:我死都唔落水架喇

經過柏佬的極力反抗後…我地都無強迫佢落水喇….不過….佢頭先太大運動量……發出左陣陣既體臭~~~小狐仙



明符其實既老人與海…..狗仔隊影左佢超多張都唔發覺…….




我們都遠遠的和這位有體味的明星來一個靚靚的合照




我本身坐係毛波同欣杯中間………明星柏佬企我前面……d海風不停咁將明星既體味送向我塊面度…..唔…..”真係好香呀”……佢d口水又不停咁落係我對腳度…..我實在受唔起呢個欣賜…….於是我毅然離開…….係我行開唔夠一陣..係一陣


條友坐埋我個位tim囉…………..



最後仲唔夠….仲要越坐越埋….原來佢頭先咁係為左逼走我




玩完之後…我地就去左食飯囉…..去左連劉華拍戲都去既雅恬…….因為可以同柏佬一齊食…不過………….好熱呀哥日




有個桑拿醉蝦幾特別……..將d蝦灌酒….然後將佢地生歐歐放入一個有好多熱石春既鍋裏………………………辣熟佢~~~~~




係好殘忍呀……不過………..好有酒香味同埋好味………..幾正


不過其他食物就普普通通…..無咩特別..無咩事我應該都唔會再去食囉



寫到呢到先…我出街喇~

沒有留言:

張貼留言