2009年7月29日 星期三

廣州親善之旅Part 1+送山頂一日遊

今天的行程真的是精彩得沒話講喇…….連續痛左五日既頭…今日終於終極爆發喇…….朝早訓到七點度…頭痛到醒左……醒左之後連嘔兩次………………………..所以決定今日唔番工好好咁去山頂睇醫生……..等左好耐..嘔多左次….到我睇……同醫生講完我個病徵後………佢就話要做一個xx快速測試…..之後要再做腦掃瞄(呢個好似近排好流行做..之前我有兩個同事都做過)……….有那麼的大陣仗嗎?………..仲吉左支幾痛下既針…..噢…醒哂……..之後有條針一直吉住我隻手…..但唔知有咩用……之後跟個叔叔去做腦掃瞄……在掃的那一刻…真係有少少驚(其實淨係訓係度….唔痛唔剩)…….不過佢一路照舊野一路不停轉…..好似入左時光隧道……害怕的我不禁放了一個悶屁!(好彩無味)…….照完之後又等左一大輪先有報告睇(好彩期間無線在播小天天的”命中註定我愛你”陪我)…..佢就話我無咩事……個頭痛到咁原來又係因為我個鼻…..頂!我都知係你架喇………又累我頭痛….我決定要換左個鼻佢!唉….我諗情緒都有影響既………………..所以係呢日病假中….我決定咩都唔諗…就咁休息……….我諗我真係要放鬆下自己…雖然我承認我是那麼的失敗



就係呢支針一直平空咁吉左我個幾鐘呀…..但又唔知做咩(唔好話俾人知我偷影的…我苦等中作樂…哈哈)………..睇下…我集第二條唔同顏色既手帶喇…集埋第三條我是否有機會環遊世界???????????(睬睬睬………..呵呵)





好吧….今日咁得閒黎講下我上個禮拜係廣州既行程啦……

day 1—->20090721

晨咁早就起左身去集合…..等齊人出發上廣州作出四日既親善之旅……….好彩今次有咁多人陪我去(毛波啦..表哥啦..同佢同事啦)…….如果唔係我實悶到嘔……到左之後放低行李去佢地個飯堂食飯…..噢…….d餸好不合胃口呢…不過又唔係太難食…..有這樣爽d事嗎?十一點半食飯….兩點半才上堂呢?!上堂時不慎偷偷地睡了一覺…..好爽…..呢日四點半就話落堂……放左學仲行左去呢度……….同事們…………….上班喇~個名真係改得衰!行街都好似行緊入去番工咁




入到商場第一件要做的事—-starbucks!!!!坐低嘆一嘆咖啡….真的比上班快樂多~但代價是每杯要三十蚊人民幣呢!!超貴




行完一大輪都無收獲(某人有大收獲)……七點鐘就會合埋其餘兩個團友一起食飯………我地揀左萬眾期待既越茗軒食越南野(唔知有無記錯)……….期待既原因係因為之前去親善之旅既同事都極力推介……..加上其他人都話好食到唔得…………我只能夠講…..希望越大…….通常失望都越大…..叫左好多野食…有生牛肉米(牛肉好硬…湯唔好味)…..扎肉撈檬(扎肉好散檬粉又無味又乾………….澳門既西貢城比他好味一百倍)…叻沙(聽講唔好食)…..菜就ok啦..好難炒得難食卦




最好食應該係呢個…咖哩腩..但想不到和越南風味有咩掛鉤……連個”思坎”都麻麻地囉…………可以食飽人唔難落口…..但我認為同好好味有好大段距離喎…….好彩表哥請~


第一日就咁完左喇…番去仲食左一大堆零食囉~



day 2—->20090722

第二日…華…停電囉…好熱…朝早搞哥d咩交流會…..九唔搭八…都唔知講咩……我坐正係個導師隔離….都訓得著……..十一點又放學喇…..呵呵…..今日我地四個又連埋另外兩個同學去食飯….今日去左—-老北京飯莊…..開頭覺得佢娘娘地…….見到有北京填鴨食囉….88蚊咋~……….好抵………….




北京填鴨外…..佢仲整左個鴨冬瓜湯……….哀c..烤鴨萬歲




仲叫左好多野食…蔥油餅好好味呀……..個豆腐都送飯一流


食左咁多野….又烤鴨又剩…六個人每人都係…三十蚊囉~見到隔離位正在涮羊肉(我望左廿次)……….好想食呀~



食飽飽上房坐一陣…又話外出參觀(好似旅行團咁)…不過好熱..我地去哥幾日正值大暑呀~…學校前留影..表哥個同事仔


好nice同埋好好笑既人~



參觀哥個咩陳x書院……親愛的表哥~….乜野都唔記得………..淨係記得佢裏面有對好高既門……………..無喇……………




想知我做廣州人的成績如何就待績囉…

知喇知喇….放鬆心情…..飲多d水

希望……..快d雨過天清啦…..

以我樂觀既性格……其實唔太鐘意咁做人

沒有留言:

張貼留言