2009年7月13日 星期一

x味亭

今日我帶住糟糕既心情番工…..個個見到我笑笑口有邊個知我眼淚在心中流?…………………..希望快d覆番我啦我唔想提心吊膽過日子…….



星期六同左阿寶去食x味亭(我唔識打呀)…….係海富附近哥間….我本來都無乜期望…..點知我覺得佢哥度d野好食過舊鋪好多好多囉…..我真係覺得好好味喎……我一定會再去食多次~..哥日我地都叫左幾多野食….首先飲番啖梅酒先~隻味同係日本飲既一樣….好好味呢唯一唔好既係佢係冰同酒分開既佢個原意係好既..d冰融時唔怕整淡d但係..d酒本身又唔係雪過….咁又點會得到冰凍既效果呢?加上我地覺得齋飲太甜喇….所以我地索性攞粒冰出黎放落個杯度飲咁就正哂喇~又夠凍…又唔怕太甜….正~





d海膽都唔錯喎….無屁味..和牛阿寶話太淡..我覺得ok




天使蝦刺身同我好愛既赤貝刺身…蝦好爽好正呢~都未食話呢隻蝦又估唔到咁好食~個蝦頭佢仲炸番俾我地食呀~




清酒煮蜆..必吃..好正..隻野又大又嫩呀…岩岩熟..真係好好食…個煙肉芝屎蠔…d蠔又係岩岩熟…好鮮呀~




食飽飽都仲未飲哂d酒..所以叫左呢個下酒菜送酒…..雞泡魚干…..我覺得烤得唔夠香唔夠乾身…呢個差少少




睇下我食得幾滿足~超飽飽呀~睇到呢到我都有d肚餓呀~




星期日下晏去左亂買野同埋去左飲咖啡……去左新開的pacific coffee………其實都ok好飲………不覺得佢地做野好亂同埋好慢囉~不過咁樣一路笑一路傾一路飲….真係幾好




噢…我的天…今天得我一個~

像日子也枉過……(好娘屎..唔知點解哼起呢首歌~)

無論如何…日曆牌提醒緊我…

哈里阿波就來了~

沒有留言:

張貼留言