2009年7月2日 星期四

狂歡三寶第三次日本東京之旅---20090529第五天完結篇(下大雨呢~)

我覺得今日好似攰過噚日咁….悶悶的工作環境….又要同d人每人講多三句對白……令我既聲帶震動超過一千萬次…….不過心情比前幾天好了…….不再被惡夢和惡人纏住我…令我唔開心…………..



Day 5—->20090529

話咁快又去到旅程既最後一日喇……好唔捨得呢~….我地一早起身…去買左去羽田機場既車飛之後…..就去番池袋度行行行作最後衝刺…結果俾我買多兩對鞋…超開心呢…仲俾毛寶發現左一樣新野….就係—-佢d卵…呀~..其實之前都有見過….不過唔知佢係咩東東所以無買…佢用d好似髮網既物體包住….隻雞蛋…原來係連蛋白都有味既溏心蛋!!!圖中既香蕉味飲品….伴著毛寶吃今次旅程最後一餐早餐…..幾好飲呀~




我地只有係池袋jr站先見到既stella’s kitchen…….第一次黎哥時俾我地食到一隻芝屎味曲奇…好味到呀…又脆…好似零食咁架….不過之後第二第三次去都無再見到芝屎曲奇lu




行多左一陣之後就番左新宿去麥當當度食左d野(食多左一次煙肉薯仔批…..)…真係好好味….之後番左酒店攞埋d野….就衝開毛毛細雨去搭巴屎喇(唔好講…去三次…三次走都落雨..我諗日本呢個地方..一定係..好唔捨得我地三個活寶貝喇~)….噢……又要走lu…不過我一定會再番黎架…係我有生之年….我要去多x次……一定要看呀…..走哥時食既飛機餐….華….好好食架……….右下角係qq既冷面…..左上角有個前菜同沙律既物體…左下角呢….佢話有牛肉漢堡同魚揀…不過由於我地係坐最後最後哥排…去到我地哥度時….已經無哂…..o哂咀要個魚餐…..我本身真係唔會係街度食魚(魚生除外)…但係呢個麵屎醬煎魚…真係好好味呢……..仲有右上角的北海道焦糖布甸……yummy!..重點係…我同毛寶每人…都飲左一支sparkling wine呢…….viva~根據我食飛機餐經驗….ANA真係唔錯呀~同港龍有得揮~…希望下次可以食埋JAL啦~



仲有一d係東京影既即影即有fuji~




我查實覺得我右下角張相我好似係key上去咁囉~



無lu….今次既日本之旅完滿結束lu….

希望下一次旅程快d來臨

等我去完之後又可以係度打下blog…留個念

有人從日本回來不久…又就快出發去第二度lu

希望你旅途愉快之餘….記起會買我這個閒人的手信~

沒有留言:

張貼留言