2009年7月7日 星期二

Vergnano

我都唔知呢兩日點解咁多野做既….做到依家星期二…已經攰到有星期五既感覺喇……嗚嗚…….真係好多野做呀..由朝早九點三一直遲籌遲到去放工..我死喇…………..仲要考試呢



d相upload左好耐都未擺出黎tim…話說哥日大家都湧去venetian度睇S.H.E既時候…我地就去左佢裏面既vergnano意大利餐度食飯……..坐係裏面既感覺都唔錯呀…..望番出去我仲以為我自己去左…..歐洲呢~





呢次我地叫左哥d咩二人套餐……見到幾抵又唔使諗(三佰幾蚊)………不過我就覺得麻麻地啦…….同portofino……都係差d……..如果要講最好食呀…我覺得係個牛扒囉…..幾嫩又唔硬..總括黎講…..佢又唔係話難食既….但我唔會再去囉應該..除非有人請hehe……………….




等埋小貞睇埋S.H.E之後我地一齊行左陣…仲影左呢張冷笑話既相tim..至於點冷法..都係唔好講喇..唔係哥個人又嬲我




行完街之後仲去左mgm度飲野………我覺得個環境真係一級一級正…好可惜……d野飲係…..十級十級難飲




某日仲好有文化氣息跑左去文化中心…跑左一圈!




呢個星期我唔係因為某d理由應該覺得心情好差先岩咩..又唔係喎…

沒有留言:

張貼留言