2009年7月20日 星期一

一個好勁既九號風球(香港咋喎)令我考唔到試...

本身星期日就考完試架嘛….點知一個颱風……就取消….但個問題係….改星期四考…我星期二到星期五去廣州培訓喎……個officer說:我都唔知呀….其實無其他同學有問題…得你兩個有問題咋………..下..咁都得呀……今日d人多到呀…..痴線…又話谷哂d人係上個禮拜做???又話今日派少d籌…我真係信你半成都係白痴﹗(好可惜我真係信左)…..好彩聽日就去廣州…學做一個真正既廣州人~大家等我學成歸來呀~



我都唔明點解成日星期六日都天氣唔好既…..星期六仲要打風tim…..下晏到了寶寶家溫習….我好溫完時….就收到學校的一個msg….取消考試….頂…………………之後諗住出去食飯點知大雨到呀……..無得揀我地唯有去毛寶家附近的一樓火煱打邊爐…………出門口時…毛寶和我都把我們腳上的高筒鞋除下…………..換上了…………………他們!


但係好奇怪既係…….食完之後…一滴雨都無囉….只剩下這兩個穿著…..拖鞋的怪人………….




星期日訓醒…諗住佢掛八號….做好心理準備留在家中….點知一起身………….沒有風…沒有風球…..沒有雨…神奇!!於是去左pokka cafe食飯……我叫左一個set lunch…..好抵….75蚊(如果我無改個咖啡既話)….有以下既野食…………係好好飲好好飲既……..北海道牛奶咖啡~睇到嘛….佢d冰都係用咖啡整成架……所以絕對唔會因為融冰而溝淡囉……..




餐湯…..都幾好飲呀…..係蘑goo湯..面包又夠好食啦~




仲有個主菜係紐西蘭唔知咩牛扒……我初頭以為會唔夠食….但係食完成個餐加飲埋杯咖啡之後………..好飽..個扒都幾好食呀…….我覺得佢個餐又唔貴又好食又飽……..加上我發現佢個set lunch餐牌仲會時時轉tim…可能下次去又唔同囉~




毛寶的急不gin勞咖啡..我覺得麻麻..因為好似好淡~




還有我們都好愛的蕃茄濃湯拉面(但大家都唔鐘意x燒)……….不過俾我發現左呢個面竟然俾我之前食既足足貴左廿蚊囉




噚日諗住攞制服…點知無開…..於是就行左去睇下野…..行行下就買左兩份小禮物送俾兩位朋友仔….氹下佢地開心




噚日仲諗住以我隻手可以抽中他們想要的(認叻姑媽係有雞仔哥隻….隻bearbrick係小海綿哥隻…)可惜我隻臭手抽的…都是大家不想要的………………………….




我噚晚仲用左好多心機包到成兩點幾三點先訓……..我認為好靚好有心思………..但我認為識欣賞的人並不多~




今天收到小朗的新加坡手信……真係幾鐘意呢兩張鋪屎卡




仲有係公司搶回來的綠色”益多”..仲未飲..飲後話俾你地知咩味……….不過可能都係一樣味啦~(可能影出黎既問題..其實裏面d飲料都係綠色既呢………………………………~)




大家唔好太掛住我….掛到訓唔著覺喎~

今日發現有時d野越想留住…就會越係留唔住……….

沒有留言:

張貼留言