2009年7月12日 星期日

倒霉的人,倒霉的事,倒霉的...........我﹗

今日….好倒霉既一日…..唉……..真係估唔到佢會咁做…..我認我錯……..不過我好清楚唔係每一次錯都會有人俾機會你…..呢種感覺我試過……所以今次的期望…不太大…..我對我自己好失望…..好似做咩都做得唔好…愛情係咁….學業係咁…事業都係咁…….我仲有乜野用tim….唉………..雖然我知過左三五七年…..呢件事都會係一個笑話…….但係….依家既我…就係覺得難過……難過得在家裏哭…………….求求上天保佑我!



毛寶岩岩去完韓國…..點解人地去旅行咁好玩既…….唔通跟團真係衰d無咁好玩?阿寶寶都影左好多相..好靚(偷毛寶的)




毛寶都有玩這個激到死的!




手信時間:毛寶給我的手信….多得像一個山..謝寶




最鐘意呢條頸鏈…好得意..好似有隻雀仔係棵樹上面飛咁….但最勁係……………佢地係同一條鏈呢~




第二最愛:兩支鉛筆…我儲開鉛筆….去到邊到見到靚同得意都會買….呢兩支真係依家排係我最愛排行榜第二(毛寶唔好嬲呀…你知排第一係邊支架~)…呢兩支特別在…個頭!




噢….毛寶自己都係買左一件衫衫咋..買了兩條給我…謝謝你對我的慷慨!多謝呢位善長人翁…….




一堆護膚品和一堆野食…唔知點解我去哥時買d野都無人地哥d咁靚既…………….唉~




毛寶回來的同日…約了kate一齊食飯….今次去了一間叫escada既葡國菜食..都幾好味喎…我地食左檸檬炒蜆(好好味)…燒牛仔肉….仲有一個葡式八爪魚燴飯(好味~)




以後call me阿霉啦………….

求上天俾條生路我行下啦…..

不過如果呢件事係我之前祈求既事作為等價交換…

我唯有講我願意!

沒有留言:

張貼留言