2009年7月17日 星期五

Harry Potter and the half-blood prince

今日係星期五喇…但係我一d開心既感覺都無…….上個禮拜我仲沉醉係星期五既歡樂之中架…………嗚嗚……….幾時先有消息呀…………我唔鐘意無了期咁等一個消息…..可唔可以快d呀………快d打俾我啦……….



噚晚去左睇哈里波波….噢….好好睇呢….雖然佢拍唔出書中既神髓出黎…但係對於一個die hard粉絲既我黎講….係唔會介意既…好想快d有第七集睇呀~






今日最令我開心應該只有呢樣:


係寶寶係韓國寄俾我架….寶寶好叻好乖呀………媽媽錫哂你呀……..你睇下阿寶仲識畫自己個樣tim呀….好叻仔~



或者係呢個時我只係需要一支清新既飲品…..終於買到佢呀….係日本買唔到..澳門八佰伴先搵到..價值15.8~係日本買的都是lipton………呢個係ITO EN呢~




希望我星期日考試順利……但願….

沒有留言:

張貼留言