2009年7月15日 星期三

今天的形容詞:沮喪..憤怒..傷心..失望..疲勞(下刪一萬個負面形容詞)

看著人頭擁擁的人們(聽講今朝未夠八點半已經排到去對面教青局再屈番落樓下)….我都知我今日無運行……晨早已經遇到個澳洲籍既死鬼佬……..已經話佢將收據係副本唔收得啦…講黎講去講黎講去……死都話人地無俾個正本佢…..痴9線….之後同佢講會唔會個正本俾公司keep住左….佢話無..佢同佢朋友都係一開始得呢張…呢張就係正本…..又話:that’s insane…crazy…..waste my time!!!!!!成個世界得你一個澳洲人黎做野咩…..一睇就知係copy啦…除非我色盲……最後隔左唔夠一個鐘……番黎同我講…原來張野係佢公司度喎……正一食屎狗囉你…….自己搞唔清楚又係度話人crazy….你同d尼泊爾一樣架咋…..公司咪又係keep起你d收據…你估你係高層大哂呀



發完火…..舒服d…不過還是擔心中….點解我打電話都仲未有回覆架……..幾時先知呀…唔好寄黎我度呀



星期日唔開心亂買既野…跟皮皮買的….因為太抵…310蚊100ml…….亂買既後果:亂噴…依家番工又噴….係屋企又噴….廁所有d臭又噴………..目的:陣味好夏天…希望聞到呢陣味之後可以放鬆心情…………唉..七月是怎麼的了?





不過好開心今日收到有關人士手信….多謝善長人翁~




我認為…我地需要一個心理醫生係公司….

嚴重需要

沒有留言:

張貼留言