2009年7月28日 星期二

唔開心就係唔開心:[

唉………點解09年發生的糗事比好事多咁多???唔明……今日對我黎講…….有雙重打擊……..番工已經唔多好….我真係唔明….d高層原來真係永遠都唔會明低下層既人既感受……我地又點樣唔生性呀………….就算你後尾點樣講你既難受既感覺都好啦…..你哥一刻講左呢句說話出黎….我就知你個心其實一直都咁諗我地…….係囉…睇cam囉…..另一個高層最鐘意架啦…….你咪睇下有幾多人囉..你黎幾多人我地都照食架啦…d人唔黎哥時又關我地事呀…..我使唔使幫你地落街派傳單呀….你都痴能線既………你咁唔信我地我建議你全日企係我地後面囉….唔係個個都好似你地d高層咁得閒可以飲汽水架……我地有時連廁所都無時間去呀…..捱到個個夜晚都訓唔到覺……..如果你咁都話我地個部門d人偷懶…..我真係唔知你要係邊度請d合你要求既人囉…..我驚你一世都請唔到….其實你個人真係好刻薄….我好慶幸你唔係我阿媽



另一個打擊唔使講啦…都判左我死刑咯…..做乜仲要我做馬騮戲je…..係..我抵死囉…..我知道我比好多人都好幸福嘛….咁又點喎…….我都有權唔開心…….我就係唔開心..唔開心……..唔開心就係唔開心….邊有分幸唔幸福事……..我就係唔想笑……我真係情緒有d低落……雖然比起上一次失去某些可能無咁痛….但….都差唔幾啦………………..



星期日哥時去左venetian…….行過去左4season哥間食泰國野既mango tree……我覺得d野好好味呀…..個環境都唔錯





叫左佢d”龜尾酒”黎飲…..我哥杯係叫mango tango….好飲~




有腌生蝦….超大隻..超爽..超新鮮…超好食




為左俾大家知道佢有幾大…我地用左一隻手指做比較….我真係未食過咁大咁好味既腌生蝦呀……..




大蝦西柚沙律….好味…..好有泰味呀………………




冬蔭功湯米……..d冬蔭功湯好好好好好味…………..




美國烤牛肋骨….好味…..好有牛味……有多d就好喇




下次想坐係d帳篷入面d位………….我覺得好靚…………..價錢就中價啦…兩個人差唔多四佰蚊….我覺得合理既






之後行完venetian之後就番左阿paul度……..我地哥晚食pizza…….我仲係一盒野度撞番佢………..好味




咁好餸皆因有人生日…我表妹….祝佢生日快樂….我仲特登番左屋企再跑落街再買份生日禮物俾佢….希望佢鐘意啦..


但我發現星期日咁行下食下買下….竟然用左成千二蚊喎



點解我寫完咁多野食仲係唔開心架?

點解會變成咁架…我唔想咁呀..

我好難過呀…

"連流淚也說這是汗..全為要萬人看"……………

我好想搵個適合既人傾….但………唉~

沒有留言:

張貼留言