2013年10月31日 星期四

橫町

仍在休假中......但係今日同平時番早既一樣咁早起身....因為約左去做一個檢查....叫做經絡測試....之前聽某某人做個檢測係樣樣都係攞D....我仲要笑人.....點知我一做......幫我檢測哥個人話:正常個讀數最少要12至2x先做到架...但係...你得3咋喎..............................er..........跟住叫我出去坐哥部保健機30分鐘再番入去試下.....點知......都係測唔到....佢話我血氣非常唔運行.......er.........所以今日咁早起身係咩都測唔到的............................................唯一開心~~係測試完10點幾食左個麥叔叔既早晨全餐~~原來依家已經$26!!!



今日想講下呢間我好鐘意食既cheap壽司...係我之前去冰島哥期無錢又想食壽司~~我就會諗起佢~~~呢間壽司店叫做"橫町"....地址:澳門三盞燈光復街4A(置富花園)...電話:2821 7581....佢通常都係夜晚先開架~開既時候會掛個紅燈籠出黎~




係超級非常細既鋪仔~就係眼見既咁多位咋~



餐牌簡單~睇岩咩~好似去飲茶咁自己劃就得喇~




次次黎我都係飲呢個荔枝味既果酒~好似大約$2x卦~飲完真係會有少少醉酒feel~



哥次去好似癲左咁~我同毛寶話要係cheap壽司度食豪氣d.....我地叫左三文魚刺身~成$6x架!!!不過得咁少少....佢有個雪櫃...你揀完可以叫佢切......仲要係魚尾位.....唔抵...之後我地去食都無叫過三文魚~



海膽就一格格咁叫~$50一格~我地叫左兩格....不過都係覺得麻麻~覺得唔係咁新鮮~不過就幾大塊下...其中有一塊溶溶地.....唔新鮮先會咁~



蟹籽沙律 $28....呢個我好鐘意食~~因為全部料爽爽的~~切成絲~~~~~好正~~~價錢仲幾抵~~



日式麵豉湯 $9....我都好鐘意佢地個麵豉湯架~~~夠哂熱~



木魚花炸豆腐(4件) $25......東瀛十八番我認為整得好好食架不過食唔番...因為凱旋門店已執.......呢度就係第二間我認為炸得好味的!!!!!!!但價錢係當時東瀛十八番既一半有多!!!正




天婦羅龍卷 $35.....平係幾平....不過我地食過兩次佢d卷物一致認為唔係太好味!!可以不叫卷物~



重點要黎食佢d壽司呢~~~~~~呢度兩件為一碟一律只係$12!!!!!!!!!!!好抵!!!!!!!我地最鐘意食櫻花魷魚同黃金魷魚壽司架!!!!!!!!!!好味同夠哂平!!!!超鐘意食~~~~佢地d壽司唔錯的~咁當然唔可以同千笹呀鮨味亭哥d比.....都係哥句.....以佢呢個價錢有呢個水準.....我非常的滿意~~~~好耐無食過喇~~搞到我好想去食cheap壽司呀~~~




有一次媽咪買左d好大粒既美國長柄草莓俾我食呢~~~真係真係好大粒架~~~同埋真係好香好甜~~跟我一樣~(嘔嘔~)




我哥次影左呢幅相同你講:我送花俾你~......你二話不說就可以踢爆我:你岩岩食完士多啤梨呀嘛~......乜得你媽媽生得你咁聰明既?????
我真係幾無聊~~





好開心呀~~~
今日下午去攞左我既生日禮物喇~~
改細左依家岩哂我~~~~
放在我身真係....成個心軟哂~~(好變態~~)
多謝你呀媽媽~~~*3*
我會成日帶佢出街架~~



去攞完禮物....度埋制服
hehe~~去左食園林既高妹牛肉粉絲做午餐~~
好好味~~~近排改左唔食粉絲~~
我今日食左豬扒魷魚米加咖哩...
唔~~~~~~佢d辣都好正呀~~~~~



食完野去攞毛寶曬既菲林相..
點知...佢話要多一個鐘先有...
咁你就唔好同我講31號有啦...
我問佢係咪相同時間就有又話係!!!
已經曬左兩日啦....得哥3筒.....

激死人!!
仲未寫到南非blog!!

26 則留言:

  1. 我琴日都食呢啲樹多啤梨黎,我搣走頂頂啲葉,用刀圈走果少少果蒂,諗住成粒啪,點知個口唔夠大。做下熱身運動,再R大啲個口試過,成功啦!
    想唔想像到成個口都係士多啤梨肉同汁既滋味呀?
    頂瓜瓜呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好正~~~所以貴都係有道理的~~~真係好甜~~~~
      想像到~~諗起都想食~~

      刪除
  2. 哈哈哈~~但真係幾似花 ^^
    澳門係咪冇乜放題店架??? 同埋澳門d店好似間間都好細間咁XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~依家望望下又覺得幾核突~~~wakaakakak
      都無乜架.....所以有就去試下...不過都係失望居多~

      刪除
  3. 妳成日食又唔做運動~~~緊係血氣非常唔運行啦.

    回覆刪除
  4. 。.♬。.❉:。*░萬░聖░節░快░樂░。.♪。♦☾•
    ─╔╗────╔╗─╔╗•MY █▄❤VҼ 好姊妹♦・゚
    ╔╝╠═╦╦╗║║─║║•::ღ✬・゚天天享受開心•¤*¨♡
    ║╬║╬║║║║╚═╝╠══╦══╦══╦╗─╔╗ 。.¤ 晚安*
    ╚═╩╩╬╗║║╔═╗║╔╗║╔╗║╔╗║║─║║──╔╗
    ────╚═╝║║─║║╔╗║╚╝║╚╝║╚═╝║─╔╝╠═╦╦╗
    ─╔╗────╚╝─╚╩╝╚╣╔═╣╔═╩═╗╔╝─║╬║╬║║║
    ╔╝╠═╦╦╗───────║║─║║─╔═╝║──╚═╩╩╬╗║
    ║╬║╬║║║───────╚╝─╚╝─╚══╝──────╚═╝
    ╚═╩╩╬╗║.♬。.\(◕ヮ◕)/♩¤♫。.♪°•\(。◕‿◠。)/。
    ────╚═╝♪▄ █ ♬ █ ▄ ♫ █ ▄ ♩█ ▄ ♬█ ▄ ♪ ▄ ♫ █

    回覆刪除
    回覆
    1. 我完全地忘了呢個節日呢~~~哈哈~~

      刪除
  5. flower, 哈哈,但又幾靚喎!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己依家望望下覺得有d核突~~

      刪除
  6. 你揸士多啤梨個樣似撩交打!!
    人哋聰明之餘,你亦夠低能,咁都話係花......

    回覆刪除
    回覆
    1. 點會~咁可愛既樣你無得成日望到je~
      依家睇睇下又覺得好核突d花~

      刪除
  7. 血氣非常唔運行,用三七啦!
    生日禮物?無相?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你來了~~~~你個blog網址係咩呀??俾我啦~~~
      咩係三七呀??
      hehe~遲d放上黎~

      刪除
  8. 我都好鍾意食木魚花炸豆腐架,搞到我而家都好想食添。
    哈哈,啲"花"幾靚吖,我有時都會咁低能同無聊架,this is 情趣嘛,hohoho

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~~~真係好好味的~~~我好鐘意食~~~熱熱地~~又炸到脆脆地~~~~um~~~~~
      wakakakak~但我依家睇番就覺得有少少核突~

      刪除
  9. Hi 小t,放假去做檢查、o.k.嗎?橫町壽司店又o.k. 喎、澳門好少有那颣店囉!士多啤梨好大粒喎、又係呢間曬相店,攪到南非blog 仲未寫得!澳門法式甜品店叫(KAFKA卡夫卡)c地址:氹仔布拉格街152 號(廣東大馬路悅景峰左側)13:30-22:00 營業時間,逢星期一休息!http://Kafkasweets.com/ 得閒去仄下啦!tel: 28820086 ,bye!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哥間我好耐之前去過不過要等好耐位所以之後無再去喇

      刪除
  10. 我也很愛櫻花魷魚壽司,每次到日本料理店必點(如果有)

    回覆刪除
  11. 麥叔叔早餐依家真係越黎越貴,有時如果有多少少時間,我情願去茶餐廳,價錢差唔多XD

    回覆刪除
  12. 你係比士啤多梨更舌甘~~~耶~~~

    回覆刪除
  13. 你還後生, 多做點運動, 經絡就會暢通, 有時我擔心自己經絡過於暢通, 好快d血壓會升, 有焦慮症和過於活躍. 就好難控制

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀哥個人都係叫我做多D運動~我會留意下的~

      刪除