2013年10月4日 星期五

典雅咖啡Klasic Kafe

hehehe~感覺上我今個星期只係番左一日工~我就可以宣佈:it's friday~~~~~~.....不過都係唔好咁開心~~係用我個xx換番黎的.......好開心呀~~~今日小公子上左我公司呀~~~係工作時間見到呢粒人仔~~~真係特別開心~~~~今日見到佢覺得佢好可愛呢~~~~過兩日就要幫佢慶祝一歲生日喇~~~真係時光飛逝~~~~~~(唔知買咩俾佢好呢~~)



澳門既cafe越開越多~我梗係睇下朋友們食左邊度好味先去試啦~~~~有次diana又帶我地去試一間cafe~~叫做典雅咖啡Klasic Kafe.....地址:瘋堂中斜巷17號地舖......電話:6627 7255.....去之前可以先訂位....因為小店細得很!!!只有大約6-7張檯.....訂定位會唔使等咁耐~~~~
望入去條巷係我出世哥時住既地方呀~~~懷念~~~~





地方真係細細~~~所以一定要訂位~~~




餐牌就簡簡單單得一版~





我近排去cafe都迷上熱既茶飲(說穿了...只係貪佢可以翻水飲耐d...哈哈~~)....藍莓情深 $38....我其實真係貪可以翻水...好少話真係覺得好飲架...不過呢個有果乾再加新鮮生果~~味道怡人~~~~我好鐘意飲~~~




毛寶叫的Iced Mocha $33....佢話不錯飲的~




diana叫的Cappuccino $30(如果我無記錯~~)......佢地都話佢d咖啡唔錯的~




我地仲叫左d野食一齊食~~風味蕃茄鮮蝦意大利粉 $45....唔錯喎整得~~好好味~~我有時都會諗起想食呢個意粉~~微微的辣味~~~好醒胃~~~~




挪威煙三文魚牛角包 $48.......我係牛角包忠粉~~~整得好好味~~~夠脆~~~~不過我唔知係咪佢地自己整的~~~不過$48有d貴~~




蒜蓉包 $28.....呢樣好難整得唔好食啦~



好喇~~~到甜品時間~~~藍莓芝士蛋糕 $29....味道都唔錯~不過未算太過出色~



其實呢日主要係黎食:士多啤梨窩夫(價錢忘了..之前好似40幾蚊....因為而家淨係得二人份量叫~$88)....都幾好味~~~不過其後我地食過一間更正的~遲d介紹~~



開心的聚會呢~~最鐘意同diana講旅行經~~~~交換旅遊心得~~~~



哥次之後我地有再去食~~~再叫風味蕃茄鮮蝦意大利粉~~都係咁好味~~~連個presentation都靚左~~~真係有進步喎~



毛寶叫的菠蘿特飲 $32....好好味~~~~
總括黎講~~呢間cafe d有番咁上下水準~~不過價錢就唔算太親民~~~





今晚見自己個勢好d...
即刻開左盒牡丹蝦吃吃~
果真係鮮美無比~~~
正正~~~
成隻手掌咁大~~~~
每人有3隻~~~~
好好味呀~~~~~



嗚嗚~
chlo子要出北區了~~
麻甩仔又番學又放大假(註:麻甩仔是個女孩子來的~)
我要自己一個番了~~~
我寧願自己一個番~~~~
費事..................hehe
都算好運了~~~~
今日收到麻甩仔從米蘭寄黎既postcard~~
謝謝~~~



好野~~~
星期六晚可以去看引力邊緣了~~
我仲買左靚位添~~



報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有---16日~
呵呵呵~
就快要去旅行喇~~~
我要營造一個開心既心情先~~
仲要養好身體~~~
happy~~~~~

31 則留言:

  1. 我也喜歡飲熱茶,多是花茶。

    回覆刪除
  2. 我通常都係飲朱古力 hehehe~~
    我都好想食士多啤梨窩夫 ~~~
    小公子一歲生日 我都大一歲嚕XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~朱古力都好飲呀~~咁你咪係朱古力專家~~
      呢個唔錯~不過有一個更正的~~
      我都差唔多大一歲喇~~

      刪除
  3. 小公子又快一歲生日 而我都就嚟又老一歲~~~~~嗚嗚嗚

    回覆刪除
  4. MY █▄❤VҼ 好姊妹•。Happy星期六
    █▀▐▀█▐▀█▐▀▄░█▌▌█▐▀▐░▌▀█▀
    █▐▐░█▐░█▐░█░█▐▌█▐▐▐▀▌░█
    ██▐██▐██▐█▀░█░▌█▐█▐░▌░█
    ┈▔▔▔▔▔╭━╮....╭━━━┳╮...Zzzz
    ▔▔▔▔▔▔▔▏┣┳╯╭╭╰.┃┃
    ╋╳╋╳╋╳╋▏┃┣┫╰┗╭.┃┃
    ╳╋╳╋╳╋╳▏┃┃▔▔▔▔▔▔╲
    ╋╳╋╳╋╳╋▏┃╰━╥━╮★★★╱
    ╳╋╳╋╳╋╳▏┣━━╨┻┛
    █████████████████████████

    回覆刪除
    回覆
    1. hello~~~~~搬左黎仲係有d咁靚既公仔~~~

      刪除
  5. Klasic Cafe d嘢食ok喎,咖啡同鮮蝦意粉都好掂,價錢唔貴。你最近有冇睇巨輪呀,講你地澳門似唔似呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以cafe黎講牛角包有少少貴~~我覺得咋~~~~
      哈哈~~套野成日俾我地笑穿崩位好多~~

      刪除
  6. 多唔多人BOOK呢??
    我想去呢間食呀
    等我黎MACAU早一日BOOK定先

    回覆刪除
    回覆
    1. 以我所見d人通常都係黎之前先book~~~
      不過呢間可能有d難搵~~~

      刪除
  7. I didn't go to Klasic Kafe for a long time, wanna go there again!
    窩夫$88, 太貴啦!
    what a happy gathering with you and 毛寶

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~我都係去多你一次咋~~~~
      不過係二人份囉~我地無試呀~~
      hehe~~係呀~~我都好開心~~

      刪除
  8. 我去cafe鍾意飲latte或者cappuccino,耐唔耐就癮起。
    我都好鍾意食牛角包,但而家唔食得住,等我擺佢係 to eat list 先,hohoho~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就唔好咖啡~~因為我飲完會個胃反下反下~~~~成日唔使食野的~~
      牛角包真係令人覺得好有罪惡感呢~~~

      刪除
  9. 個餐牌好肉酸......
    唔只杯公子兩公婆有夫妻相,三人合照嗰幅你同毛寶都係.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾呀~~~呢樣差少少~~
      真既~我話俾毛寶知先~

      刪除
  10. 話咁快又就黎去旅行,日子過得真係好快呢!

    回覆刪除
  11. Hi 小t,小公子生日買衫仔最好喇!記得買大一個碼喎、因為小朋友好快大!澳門都幾多cafe 店呀!典雅咖啡地方就細咗d,藍莓情深外表好靚喎!好特別!Cappuccino $30 又唔貴喎!牛角包$48 好好味呀、但真係貴咗d!三個人影張相妳同毛寶表情好夾呀!正!咁快可以食牡丹蝦喇!記得養好身體呀!係喎!引力邊緣好睇嗎?bye!!!

    回覆刪除
  12. 間餐廳真係唔錯~~ 簡簡單單感覺得homemade既甜品~~

    回覆刪除
  13. 間店真係有咁好,我覺得好普通

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實口味既野不嬲都好個人化,我去食哥時好食唔代表你去哥時好食,所以你問我間店係咪真係有咁好,係可以隨時間而變

      刪除
  14. 間店之前有人話果包收貴左成30蚊,果客人係佢facebook 專頁講,跟着冇耐就比人刪走左果留言,仲記得刪之前話係人地問題,因為佢地專頁有讃冇彈,所以唔會係佢地問題。其實我覺得果客講野可信性頗高,因為我試過間店,態度真係好麻麻,特別係佢地果男陳姓老闆,語氣真係好似欠左佢。果次食完果麵之後都冇再去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我3年前食過兩次之後都無再去食~話唔定轉左廿次手~~

      刪除