2013年10月30日 星期三

小公子成長月記@2013年5月(7個月大)

hehe~今日同左媽媽去揀我既生日禮物~~估唔到.....揀連埋講價俾錢...只需10幾20分鐘就搞掂~夠快手~~不過聽日先攞到要改細d~~好想快d將佢放係我身上呢~~~~多謝媽媽~*3*....跟住我地去左食tree cafe~~成間野好似我地包場咁~~一個人都無~~~喜歡放假的感覺~~



Hello~我個名叫小公子~係杯子既女兒~我要介紹我5個月大個事喇~~~~(實際上依家已過一歲~~係姐姐寫得太慢~~)




呢氣友仔真係無時停....係將床度都可以玩成咁~~~~~~





有一次上左佢婆婆屋企探佢~~咁岩線有人沖緊涼喎~~~唔係唔偷偷睇呀下~~睇下佢個樣幾介意~~~



洗完白白既香香公主~~~



你扮可愛呀你~我唔受架~側哂頭咁~但你真係好似一隻朦芝芝呀~~~~~




曳樣~奸笑~




好似好好朋友咁喎~



又俾人抽水~




有次杯仲整海鮮大餐我地吃~~~好正~~~我都有幫手整架~~後面個冬瓜粒湯我煲的~~~杯子整左辣酒煮花螺~幾唔錯喎~~~~佢地屋企湊小公子哥個阿姨整既蛋卷是超好味的~我每次都會食兩碗飯~



7個月大就開始貪玩要玩攬枕~




7個月大既重大發現!!!有人要出牙仔了~



hehe~下次再見~





我發覺放假係條街度行真係好捨服的~
就好似我噚日行過既板樟堂...
人煙稀少~
行步路都正過人~
好似搵番好耐之前澳門既步伐咁~~
唔似得依家既週末...
澳門人根本唔敢行入去~(因為實在太多人~)
有得咁樣行係小巷悠悠閒既感覺~
珍惜~
行過我睇見遊客參觀玫瑰堂..
我都好想旅遊呀~~~~(但我才剛回來...)
最快都要5個月之後先可以實現了~



我噚日行經某旅行社呀!!!
見到有一個自由行既package...
就係我出年想去既地方...
而且價錢仲.....好抵!!!!
發下癲先!!

21 則留言:

  1. 小公子面珠登愈嚟愈唔漲同愈嚟愈似女仔......
    餐海鮮幾吸引,有螄蚶.
    澳門街頭閒日真係少人好多,日日係咁就好

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩係啦~~佢終於似女仔喇~~~~
      蛳蚶麻麻~因為我地煮得太熟~~~~
      不過澳門又主要靠旅遊業~無計~~~

      刪除
  2. 又想飛? 你真係有鋪癮喎,

    回覆刪除
  3. 妳都知自己寫得慢呢........哈哈哈
    我都喜歡放假的感覺架~~~~可惜無妳咁多假期

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我已經好乖日日寫架喇~~~~~只不過係我影太多相咋~~~

      刪除
  4. t~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~mizu~
    小公子真係有公子GE風範~!!! 師呆~了~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都miss u呀貞~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      係啦~~唔知佢幾時可以一齊出席公子聚會呢~~~~

      刪除
  5. 媽媽送禮物俾你,好幸福呀!
    小公子好cute 呀,尤其係啲古惑樣,好鬼想捉下佢喎。
    放閒日堅開心呀,我呢,會早啲出街玩,享受少人既時光。不過呢,一到5,6點啲人放工,我就會有丁點兒既失落。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~~好多謝媽媽呀~~~~~好開心~~~~~~
      個樣係越大越古惑呀~~~人仔細細咁多表情~~~
      係呀~~~~我都係咁諗呀..當一過五點半...我就會覺得好唔爽...仲會諗:明明平時邊有咁快放工架~~~~

      刪除
  6. °•⊹•°。*•¸.•*¨°•⊹•°。*•¸.•*¨°•⊹•°。*•
    __ ♡_♡_♡_♡______♡_♡_♡_♡
    _♡_________♡___♡__________♡
    ♡____________.♡___________♡
    _♡______╔══╗────╔╗─╔╗¸.•*¨*❤
    __♡_____║╔═╬═╦═╦╝║╔╝╠═╦╦╗
    ____♡___║╚╗║╬║╬║╬║║╬║╬║║║
    ______♡_╚══╩═╩═╩═╝╚═╩╩╬╗║
    ________♡_______♡──────•╚═╝。・゚゚✫
    __________♡___♡ ♦。☾¤☁。晚安喇*。・゚゚★
    ____________♡ 。゚MY █▄ღVҼ好姊妹 ♦°
    ღೋ♦ღೋ♦ღೋ♦ღೋ♦ღೋ♦ღೋ♦ღೋ♦

    回覆刪除
  7. 嘩...真係好似大個咗好多....佢食邊隻奶粉嫁?

    回覆刪除
  8. Hi小t,澳門氹仔開間法國咖啡店,妳去過嗎?係聚會好地方、地址同網址我明天會post 比妳!小公仔愈來愈可愛同可似女仔喇!平日放假真係好架!好勁喎!咁快就搵到下次旅行架地方!祝妳願望成真!bye!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你講ma quette我去食左喇
      不過唔知放唔放到假

      刪除
  9. 發下癲先!! . . . 咦, 咁似我嘅 . . . 哈哈哈 ~ KOOSAN 度, 睇一次 [小貼士6:加表情符號], 跟住照做. COPY 一次 , 就OK, 新嗰D 公仔會有齊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~~我成日睇到去旅行d野都會發癲架~~~

      刪除
  10. 小公仔真係好可愛呀救命 !!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  11. 小公子,姐姐好想met你個面珠~~XDXD

    回覆刪除