2013年11月1日 星期五

柏仔12歲狗仔生日會2013

今日係我係工作日既最後一日休息日~星期一係公眾假期...仲有3日~~~~盡情玩埋佢就乖乖開工了~~~~加油~~~今日節目異常豐富~~中午去左觀光塔南湖明月飲茶~~正正~~跟住就睇埋雷神奇俠2~不過我無睇第一集...唔係幾知講咩~不過都ok好睇~但係雷神裝備唔夠勁~~我都係鐘意iron man多d~~夜晚頭先去左食新野...COD入面既小南國...聽個個講都話好味~不過我地試過就覺得麻麻~之後仲去埋食糖水~~開心~



唔知大家記唔記得呢隻狗仔之前做手術?好左一排之後隻耳仔又再發炎...個cool仲大過之前哥個咁....可憐柏~




之後我地再上去探佢.....佢其實好開心架...不過個個一見到小公子沖完涼就衝哂去睇小公子.....隻狗仔唔開心無人可以there....又走去there張櫈~~~~~邊有大狗仔好似你咁there架~~~~



佢咁可憐~~~~引到個人去氹佢開心~~~~~




但係......點解你好似又肥左咁既?????wakakakaka~~~~咁樣影你真係又肥又矮~~~~~~~;目~~~~~~




好喇好喇~~入正題喇~~~我地今次上黎係:慶祝柏仔的12歲生辰呀~!!我地買左好多野去同佢慶祝生日呀~~~~~



條友仔超八卦~~~一上到去佢就好似知道d野係買俾佢咁~~~不停係咁聞聞聞~~~~~~~



救命呀~~~搶野呀~~~~但係你想搶人野都要攞到先得架~~~仲要俾個膠袋纏住自己個口都有既~~~傻仔柏~~



最吸引佢既就係呢樣~~~



下一秒已經擔走左黎玩!!!!!牌都未除~~~~~





仲驚死俾我地搶走佢個玩具!!!!!隻狗仔好緊張!!!!!



杯媽話幫佢除左個牌佢咋...佢都跳到咁樣搶番呀!!!



俾大家睇下佢有幾肥既背影~~~~跳起真係不得之了~~



見到你攞番個竇口度先慢慢玩~~證明你真係好緊張佢~~~我地都好安慰~~~



玩完又食下野先~~~~~完全迷戀呢包野食~~



全靠包小食條友仔先會咁乖影相咋~~~~~~




好啦好啦~~~~大家同柏仔講一聲:生日快樂~身體健康呀~~~今年雖然健康欠佳.....但係過左生日就事事順利架喇~今年12歲仔喇~~係人界黎講你即係84歲架喇~老過我架喇~要乖乖地唔好激杯媽喇~姐姐們愛你0育~(p.s. 睇下我影到你幾後生幾童顏幾靚仔~~~~你要多謝我先得呀傻仔柏~~)





就快放完假喇~
不捨~~
睇定下一年放咩公眾假期先~~
等自己有個寄託~~~
大家有無計劃出年去邊呀??

21 則留言:

  1. 1111111111111111
    柏仔好識扮野......又想人地呵下佢~~~哈哈
    佢D指甲好長呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~隻狗仔成日做戲的~~~
      係啦~~佢主人都唔幫佢剪~~

      刪除
  2. 哈哈 點解柏仔咁得意 走去嗲張櫈嘅 ?
    你哋好錫佢呀 買咁多嘢比佢 最尾張相你影得佢好英呀
    柏仔 祝你生日快樂!!! 仲要健健康康 食得睡得!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~通常無人理佢哥時佢就會咁~~引我地注意~~
      係呀le~佢真係要多謝我先得喇影得佢咁正~

      刪除
  3. 柏仔用張tang托住個頭好搞笑^^
    柏仔,生日快樂,有得食有得玩,乖乖!!!!!!!!!!!!!!!
    喂喂喂,南非旅記出末呀....................

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~佢就係一隻咁得意既狗仔~~
      就出~~剛收到全部相片~

      刪除
  4. 勁可愛呀柏仔~~~~
    最後果張真係青春可人XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. wakkaka~佢係幾靚仔既~~
      真係要多得我~~

      刪除
  5. 戇柏好搞笑,生日快樂.
    估唔到你呢幾日空檔真係冇去另一次旅行....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀....真係無去~
      都好既~真係俾我自己休息~

      刪除
  6. 狗狗雖然唔靚仔, 但有小T悉心照料, 一天比一天更美好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~佢唔係我隻狗黎架...
      同埋佢係我心中是最帥的狗仔~

      刪除
  7. 妳食完小南國~~~仲去食糖水..........
    妳仲講柏仔幾肥既背影~~~~咁妳呢???我諗都差唔多喎.........哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe~~hehe~~食左d生果咋~~~
      其實我放呢個假真係肥了~~

      刪除
    2. 妳咁懶一定唔會做運動啦~~~~可能有一日妳身形變咗啤梨喎......哈哈哈

      刪除
  8. 柏佬仲好有童真啊,你地唔好忽略佢至得喎,見佢there張sofa,真係我見猶憐呀~~
    快啲過埋今年啦,好想快啲拎bonus啦,快啲去旅行呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~~佢就係用咁樣黎吸引我地注意~~~我地次次都會上當的~~~~
      係啦~~~我今年無哂旅行去喇~~~等出年呀都係~

      刪除
  9. wow..今日又係PUBLIC HOLIDAY..典解可以貢開心gar! wwuwuuw...
    柏佬個傻樣真係仲好似細路仔,keep得到ar佢,唔似伯伯..wakakak..俾個"like"佢la,
    你地都要多d同佢玩ar,唔好忽略佢ar
    我今次去完京都之後又燒著左我對日本既興趣..想出年自駕遊下北海道...hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 無啦~~我今年放哂假喇~~要乖乖上班了~~
      wakakakak~咁都要多得我影得佢咁靚仔既~~~不過佢都真係仲係好靚仔~~~
      京都好玩呀~~~我鐘意佢哥度既氣息~~仲有.....牛奶雪糕~~~~~~

      刪除
  10. Hi 小t,原來柏仔十二歲喇!仲識得there 人喎!好得意,妳都好鍾意她呀!買咁多嘢同佢𪊓祝!有野食就好乖乖影相,人界就八十四歳喇、祝柏仔長命百歲呀、補祝佢生日快樂!妳今日要返工末呀!bye!!!

    回覆刪除