2013年10月21日 星期一

媽媽生日2013@百樂潮州酒家

今日好輕鬆咁訓到11點幾起身....再執小小野~~........星期六:晨早出碼頭~毛寶送左個驚喜給我~真有心思~(有我fb既朋友仔應該睇過~)....->去左中環食野...不過一般....->行街...超攰...但其實行得唔係多喎~.....->哈哈~~5點鬆d去食爭鮮->6點已到紅館準備去睇何韻詩~~~~..........星期日:諗住去食文哥....點知佢話賣哂d野...點幾咋喎....行過隔離街食興記....無開!!!!點知最後去睇沛記...竟然有開!!!終於食到->周街行睇野->夜晚同左屋企人去食稻庭養助~



今年4月媽媽生日哥時~有一位同我地一齊去東歐既團友~話要請我阿媽食飯慶生~~揀左銀河入面既百樂潮州酒樓~呢次我地係去食晚飯的~




環境同座位都坐得幾舒服~不過稍嫌檯同檯太近~




潮州酒家特有的功夫茶~




前菜既酸菜都幾開胃~~~




講下野食先~鹵水雜錦拼盤 $168....老實講....麻麻....全部野都唔入味~




薑汁炒芥蘭 $80.....一般....我個人認為薑汁唔夠~而且$80也太........(不過係呢d地方食..預左~)




太極素菜羮 $88(窩)....本身佢成窩好靚架~~成窩湯既圖案都係太極圖....可惜.....佢係我地後面分左先俾我地...影唔到....食落無咩特別....將d菜打爛....然後煲熱佢既feel




椒鹽鮮珠蠔 $58.....呢個正~~~有出面d小炒feel~~有鑊氣亦夠熱氣~~~如果送酒一流~惹味~




潮州蠔仔烙 $98.....介紹寫係外脆內軟.....但我食到既係....成塊都係濕lup lup~唔算好味...




乾燒明蝦球 $188......簡直驚左呢舊野....蝦下面有舊炸物.....夾埋一齊食油淋淋....加d pat醬.....嘔嘔.......一d都唔好味....




我地本身想叫乾煎糖醋麵...即係兩面黃....佢竟然話無.........逼於無奈叫左個沙鍋焗芋頭飯 $138.....一出黎...個個都問...個沙鍋去左邊?!?!?!炒到出黎既飯竟然係微暖....唔掂...我最憎餐廳攞到出黎係微暖既野食....




不過重點係多謝朋友為媽媽慶生~多謝你既心意~~媽媽哥日都好開心~~~~~~媽媽錫錫~~(係4月架...唔係依家呀~~)






呢個就係我送俾媽媽既生日禮物喇~~~脈衝按摩器~~~初時我地搶住用~~~後尾兩個都懶依家鋪哂塵~~~哈哈~~






我想講講哥日何韻詩個演唱會....
我地六點去到諗住買完紀念品就坐下等入場~
六點已經好早啦!!
點知去到佢紀念品檔多人到....
打左十行蛇餅不特止...
仲要打完蛇餅再轉哂彎排到去藍區!!!!!
我地就由6點.....排到8點半.....
都仲係買唔到!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
佢收哂我地d order單...完場佢執好哂我地俾錢攞
好喇坐低開show.....
何韻詩把聲無得講...好聽~
平時去唱k覺得佢d歌勁難唱...又高音又剩..
佢仲唱極都勁有氣......
不過..........................
佢d衫真係....好"靚"
想知有幾靚....上網搵黎睇下...
加上佢個髮型............真係.....
我地無等佢encore我地就出左去攞野先..
好彩我地係第一個攞...唔係我地有排等...
攞完行去的士站等的士就見到完場...
好彩~我地上左的士~
可以輕輕鬆鬆搭到1點船~
又好好彩一番到澳門又有的士番屋企~



報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有---就在今晚~
今晚就飛~~~緊張呢~~~
唔知南非好無玩呢~
番黎為大家報導~~~~~~
只去8天~大家要等我回來呀~~~~~~~
同埋記得..."好好..記住我~"

47 則留言:

  1. 算你地夠醒, 唔係真係唔知幾點先過到大海.

    回覆刪除
  2. 好喇,終於出發,玩得開心啲,影多啲相呀,千萬唔好俾獅子食左呀!

    回覆刪除
  3. 哎呀,好想知毛寶俾咗啲咩surprise你呀,佢一向都有心思,你一定好開心啦。
    遇到啲唔好食既嘢,都幾灰,尤其係我lee啲又愛吃又易肥既人。
    嘩,咁誇張,排2個半鐘買紀念品,好辛苦呢!!!
    一定記住你啦,掛住你添呀,而家開始掛啦。但你唔好掛住我喎,掛住玩得架喇,play hard 呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我回來了~
      等我寫到哥日先話過大家知呀下~~~~真係好開心~~幾有心思~~~
      咪囉.....浪費哂quota嘛!!
      真係好辛苦..下次咪搞!!!!
      我都掛你架~~~~

      刪除
  4. Hi 小t,現在16:50 唔知妳出發末呀!一路順風,旅途愉快、影多d 靚相返來呀!長頸鹿實影到、野生獅子希望妳會見到喇!銀河百樂潮州酒家我舊年暑假都有去過!地方一流,伯母一定好開心喇!妳去南非旅行,我一定好好記住妳,因為21-28 都睇番妳d 舊旅遊blog 囖!記住玩得開心d 喇!!bye!!!

    回覆刪除
  5. 嘩﹗真係開心,又去旅行,玩得開心啲﹗

    回覆刪除
  6. aiayayayayayay...我遲晒到la,竟然唔記得同你講"哈皮波地"..真係soli ar! >,<
    但我都要補祝你愈來愈帥,同auntie都身體健康啦..仲要有一個super happy既南非之旅.
    我今日有睇newspaper..何cc d衫真係"靚"到呢...佢既形象指導..真係好抵"讚"lor!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我回來了~
      aiyo~~有咩所謂~人大左都無咩特別搞生日~(可以話唔搞都得哥隻~~~)證明我老了~
      謝謝你的祝福呢~
      係呀係呀~~~我係南非睇雜誌都有好多講緊佢套衫~~~~~

      刪除
  7. 係唔係黎香港上機??
    玩得開心d!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我回來了~
      係呀~係香港飛架~澳門邊有機飛過去~~~~

      刪除
  8. 喺香港上機?玩得開心啲!生日快樂!

    回覆刪除
  9. 人潮...食嘢都潮過人.......

    回覆刪除
  10. 哈哈哈... "好好..記住你" 好呀!!!^^
    玩開心啲 返嚟講比我哋聽啦~~~~~

    回覆刪除
  11. 好多動物等梗你呀)))))

    回覆刪除
  12. MY █▄❤VҼ 小t 今晚飛喇°•❣天天╠ ╣ a Ρpy番黎再見♥\(◕ε⌒* )/
    ─╔╗────╔╗─╔╗
    ╔╝╠═╦╦╗║║─║║。.♩¤♫。.♪°▄ █ ▄♬ █ ▄ ♫
    ║╬║╬║║║║╚═╝╠══╦══╦══╦╗─╔╗•¤*¨♡
    ╚═╩╩╬╗║║╔═╗║╔╗║╔╗║╔╗║║─║║──╔╗•¤*¨❤
    ─╔╗─╚═╝║║─║║╔╗║╚╝║╚╝║╚═╝║─╔╝╠═╦╦╗
    ╔╝╠═╦╦╗╚╝─╚╩╝╚╣╔═╣╔═╩═╗╔╝─║╬║╬║║║
    ║╬║╬║║║───────║║─║║─╔═╝║──╚═╩╩╬╗║
    ╚═╩╩╬╗║───────╚╝─╚╝─╚══╝──────╚═╝
    ────╚═╝

    回覆刪除
  13. auntie生日大快樂!身體健康!等小t同auntie環遊世界~^^

    回覆刪除
  14. 祝伯母:
    身體健康!!
    妳:
    旅途愉快!!

    回覆刪除
  15. 等著妳回來~~~等著妳回來~~~記玩得開心

    回覆刪除
  16. "愛你一萬年" <--- 媽媽實心都甜晒啦^.^
    玩得開心d,等你既遊記~~

    回覆刪除
  17. 蠔仔餅、打冷野係潮菜的基本,如果依d都唔好食,咁其他野好食極有限...

    期待你的南非文呀!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話~不過我地之後有俾多次機會佢食中午飲茶~
      我回來了~

      刪除
  18. 期待看獅子,老虎。。。哈哈哈^_^

    回覆刪除
  19. 南非好無玩AR~~~姐姐~~~窩 好 掛住 你AR~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔會再翻去哥個地方!!!!!
      我回來了~我也掛貞~

      刪除
  20. 祝伯母永遠青春常駐,身體健康!

    回覆刪除