2013年10月14日 星期一

10年以上無見既同學聚會

星期六:明明毛寶同我講話去下環街食野...等我妝又無化...衣著又街坊....原來佢偷偷地帶我去酒店食飯!!!!!!!!!食我想食好耐既天政~~~~仲要除鞋入去食..好彩我對襪都見得下人咋~~~~謝謝毛寶給我的預祝生日飯~~~....->去買旅行野->去食雞佬~(聽日出文介紹)......星期日:又去左食上個禮拜哥間越南野滿記~~好正~~....->夜晚同朗仔一齊去食singing bean...服務麻麻之餘d餐具仲超級的污糟....應該唔會再去食~..->去食埋楊枝金撈先番屋企~



唔知大家記唔記得之前我講過話參加左個舊同學聚會.....全部都係我初一既同學仔....好嘔心~~~~~~好老~~~~自從初一之後......大家都各散東西~轉校既轉校~又年年都調班.....基本上.........有成10年以上無見過!!係街都無....因為大學又唔同一間...有d台灣...有d科大...有d理工.....有d...我都費事講我自己間野雞大學...........登櫈~我d初一同學仔呀~~~~大家都唔同左好多呢~~~~有幾個仲生左小朋友添喇~~





哥日我地去左食日本野~唔知邊個咁醒目訂左間房~~~嘈到呀~~~~~刺身幾正~不過其他熟食麻麻~

下面d相~~有膽先好睇~~



er.......係時候睇睇d舊相~~~~~~~~~~~~~唔知大家估唔估到邊個係我呢???????個髮型同個樣都好老土呀~~~初一仔即係初一仔~~~~~~不過哥時點解可以咁瘦架..依家我唔係中年發福喇下嘛........佢地全部都係我中學的好朋友~~

當中有一位幾年前因交通意外離開了...但我地沒有忘記你:]....在天國要快樂呢~



你話啦...係初一先會擺d咁既鋪屎架咋!!不過都幾懷念....因為我地學校之前翻新過......依家已經無左呢d馬騮架同埋小小樂園架喇....依家一d都唔古色古香....只有現代化....嗚嗚(我咁諗得證明我心態都................想話自己人老心不老都唔掂.......)





er.....俾d刺激野大家睇睇.....我地學人玩新舊對照.....做番當年同一個動作.....睇睇大家變左幾多~(受到刺激先好睇~)




有同學仔話好鐘意我當年去秋季旅行影既呢張相~又話風吹起美髮~然後又面紅紅有d怕醜~~~~~~(自己都想嘔~)




頂得順就繼續~~~~~~




呢張真係........好絕.......我當日影緊已經好想嘔.....仲打冷震....狂問得未呀~~~~~一影完即刻分開~~~~~wakakakaka~其實唔係佢好核突唔想攬佢~~而係諗起新舊對照之下應該好樣衰..................聖誕聯歡會同秋季旅行真係害人不淺~~~~影埋影埋咁多唔見得人既相~~~~我地真係笑到流眼水了~~兩個舊照個樣都衰到不得了....好似十世無訓過咁.....睇完自己笑好喇~~~唔好話番俾我d同學仔知呀~~~~~

有時見下d同學仔...都唔錯丫~





今日就無咩做過~

食左中午飯就休息~
hehe~下個禮拜一就出發~~
但我咩都未執過~~~
邊日執好呢~~



今晚試新既自製面膜~~
緊張~~~



報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有---6日~

hehehe~~就快去旅行喇~~
今年最後一擊~~~
我要玩得開開心心~~

42 則留言:

  1. 回覆
    1. 雖然下個禮拜先飛~~但係我依家已經好緊張~~

      刪除
  2. 唉~~見到你呢D相我好後悔 :(
    我初一歌陣影既相已經唔多種要好樣衰...:'(
    到校舍拆咗先泥後悔...>_
    唉~~
    講完就算~捱埋呢到又再去另一到捱..都唔明點解我既高三咁...:'(

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~我哥d都好樣衰呀~~唔使驚~~我d相成10幾年前添啦~~~~~好老呀我~~~
      不過拆左真係幾可惜~~~~
      過左高三又係另一個世界~好好珍惜同同學相處既時候啦~
      中學識既同學仔係最友誼長存的~
      出黎做野識既個feel完全唔係哥回事~

      刪除
  3. 一個二個, 大個女後咪索晒咯, 唔錯呀!

    回覆刪除
  4. 果盆剌身好正喎:)
    女大十八變,但我覺得你係最少女果個^^

    回覆刪除
    回覆
    1. d三文魚腩確係幾正的~~~
      真既~~好衰架~

      刪除
  5. 嘩~~~~經典呀你,以前好清純果種,睇唔出呀~~~~哇哈哈,不過你依家索D

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前係超老土...話時話..都10幾年前....

      刪除
  6. 邊個未嫁,等阿脾搵人追佢。

    回覆刪除
  7. Hi 小t,10 以上無見既同學聚會,好正喎!妳們一路都keep 住聯絡嗎?定係怎麼搵番一齊呀!真係好難得喎!小t,我講認真架、妳初一生,同而家個樣都唔差架,現在更加是四位中聚襟老同最靚個位喇!其實妳都個樣都冇咩點變呀!不過現在載咗眼鏡囉!妳d 同學仔個樣變得好多囉!毛寶好有心思喎!安排個驚喜比妳!真係好自己呀!仲有六日就去旅行、南非有d 地方早晚會涼架!記得帶厚衫呀同埋望遠鏡!bye!!!

    回覆刪除
  8. Hi 小t,10 以上無見既同學聚會,好正喎!妳們一路都keep 住聯絡嗎?定係怎麼搵番一齊呀!真係好難得喎!小t,我講認真架、妳初一生,同而家個樣都唔差架,現在更加是四位中聚襟老同最靚個位喇!其實妳都個樣都冇咩點變呀!不過現在載咗眼鏡囉!妳d 同學仔個樣變得好多囉!毛寶好有心思喎!安排個驚喜比妳!真係好自己呀!仲有六日就去旅行、南非有d 地方早晚會涼架!記得帶厚衫呀同埋望遠鏡!bye!!!

    回覆刪除
  9. 呢D新舊對照相, 今年年頭我都同D同學仔影左張20年前後....笑到爆

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakakaka~真係勁難頂~~~~~~咁我再10年後再約過出黎先得~~~

      刪除
  10. 小t你個樣無乜變呀!越大越靚,你啲同學仔都係!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我有幾個同學都無個樣一模一樣~~神奇~~

      刪除
  11. 嘩,寶寶真好,俾個surprise你,天政係咪真係好好食?
    你個樣都無咩變喎,不過你依家大咗靚咗囉,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~~佢真係好~~~~~好好味呀~~去食lunch真係好~~~
      以前真係好老土~~~~

      刪除
  12. 嘩,刺身好正,d相仲正,簡直冇得頂呀。

    回覆刪除
  13. 細個咪幾好,眉清目秀四四正正咁,乜而家搞成咁?
    啲新舊對照相再投入啲,姿勢表情擺位跟足啲嘅話仲攞膽.

    回覆刪除
    回覆
    1. 點呀...依家搞成點呀
      其實我真係好打震~~~~~好恐怖...d相話哂都10幾年前...

      刪除
    2. 你話呢?
      十年啫,個blog最舊都六年,嗰四年你變化真係大.

      刪除
    3. 係咩...可能係因為一畢業就出黎做野卦....咁梗會有d唔同既~

      刪除
  14. Wow..冇黎幾日又要追番d 進度,希望柏仔而家好番晒,健健康康呀。 你貢醒估到我係邊個,貢我唔留名啦,wakaka..
    毛寶好有心思呀,俾個surprise 你,貢間天政野o 唔ok ar?!
    你初一就少女feel 多d ,而家就帥哥。。hehe....
    就快南非之旅。。爽爽呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係啦~~~我點會唔認得你呀~~~從你既言語間我就知係你~~~~佢依家無野喇~~~~放心~~~~
      好ok呀~~~我覺得好好味~~~
      wakakaka~以前好老土喎~~~~
      好緊張呀~~~~

      刪除
  15. 小t, 玩得開心d呀, 排定隊等妳寫旅遊日誌 ^0^

    回覆刪除
  16. 超難得喎﹗成10年冇見都可以約到出黎﹗勁~~ 原來你中學都已經係靚女一名呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 中學係老土怪呀我~~~~哈哈~~~
      係呀~多得fb囉~

      刪除
  17. 妳初一時都幾男仔頭喎,不過,都唔夠我上星期六,小學同學同我慶祝生日聚會喎.......個個變晒老餅

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~同依家一樣男仔頭~
      小學同學仲有聯絡呀???勁喎~

      刪除
  18. BABY越大越靚靚~~~~
    竟然差D MISS左依篇BLOG~~~~
    因為沉日係公眾假期 我以為你冇出BLOG><

    回覆刪除
    回覆
    1. 好衰架好衰架~~~
      wakakaka~呢篇咁好笑唔可以miss架~~~可以睇到我有幾老土~~~~~

      刪除
  19. 敢公開十年前既相,好勇!!!

    回覆刪除
  20. 嘩,小t你keep到喎,依家仲多一份潮味,gooooooood~~

    回覆刪除